Reclames die niet kloppen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fairy Tale, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lisa heeft tot 14 maanden ongeveer in de maxicosi gezeten, dat ging prima. Eva ging toen naar de groep 2 stoel, ze was toen 3 jaar en 5 maanden, maar ze past nu (over 4 maanden wordt ze 4) volgens mij nog wel prima in de groep 1 stoel. Niet zulke grote kindjes hier hoor, Lisa is 77cm en 9,5kg, Eva is 1 meter en 15,5 kg.

2. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik vind die reclame ook zo dom, wat dacht je van het aantal mensen dat in dat keukentje gepropt is, en dan de maat van dat tapje? Als je zoveel mensen over de vloer krijgt, heb je dan geen grotere tap nodig?

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan dan gewoon een nieuw vat erop aansluiten, dus zo raar is het niet.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Omdat ze jarig is geweest en visite krijgt? Vindt het wel een beetje ver gezocht dat de reclame niet zou kloppen ;)

5. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja maar met zoveel mensen blijf je dan toch aan de gang??

(nee, laat maar, het is helemaal niet mijn bedoeling om hier nu een discussie over aan te gaan :D )

6. Ik snap niet van die reclame dat ze allemaal zo nodig in de keuken moeten staan :( alsof 1 cm erbuiten een verschil maakt

7. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een aantal jaar geleden hadden ze een reclame die echt niet klopte. Het was een reclame voor schoonmaakspray. Op een vlekje werd de spray gespoten en opeens konden ook alle niet ingesprayde vlekjes verwijderd worden. Heel raar dat ze daar niet over nagedacht hadden.

8. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

er is ook zo'n reclame dan zeggen ze: heel veel mensen vergeten wel eens wat te eten omdat ze het te druk hebben... (ofzo) gelukkig is er nu .. dat koekje..

Oh ja dus die vergeet je niet;)

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    de reclame van die 2 boer-buurmannen waarvan de vrouw van 1 in de keuken staat klopt ook niet altijd!

bij het dansen van de sirtaki zitten de armen ineens andersom ....

en bij die van het opscheppen van de saus heeft de boerin een vieze kwak aan haar lepel hangen en als ze het opschept is het een hele schone lepel....

10. Charlie0

Charlie0 Niet meer actief

Nog zo'n irritatie-reclame:

Van Zalando op de naaktcamping..
    Het meisje heeft een pump aan haar 'rechter'voet en een 'rechter' pump in haar hand..:(

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    #31 Daan78, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    Las net een stukje in de Telegraaf over de reclame van C1000.

'100 artikelen voor maar 1 euro', met de vraag wie er als eerste 100 artikelen in zijn karretje propt en bij de kassa zegt: "Aub, 1 euro" en dan dapper weglopen. :D

Was me zelf eigenlijk nooit zo opgevallen, maar ben benieuwd wie dit gaat uitproberen ;)

12. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nee dat is mij mag niet op gevallen wat mij welop valt is,
    is dat er al een pak melk op het tefeltje staat naast het jongentje....

13. Jel

Jel Niet meer actief

Hahaha... laatst was ik met mijn ouders bij een tuincentrum en er stond zo'n rek met planten erop met een bordje erbij waarop stond: "Alles 1 euro"

Dus mijn vader zei bij de kassa dat hij dat wel wilde, een koopje. :D

14. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Die ene van Nutella, waarin dat jongetje in het pikkedonker om 5.33 uur gaat "slaapwandelen" naar de Nutella. Als vader wakker wordt, is iedereen al lang en breed aan het ontbijten en wordt de suggestie gewekt dat het uuuuuren later is want het is ook al hartstikke licht. Kijktie op de klok, is het maar 5.45 uur, een kwartiertje later dus. Zo snel gaat dat niet hoor, van pikkedonker naar helemaal licht en zonneschijn! :D (euh, althans niet hier zo ver van de evenaar, haha!)

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou inderdaad!

En ook zeggen ze dat het vol met goede ingrediënten zit, zoals magere melk :(

Nou jongens, dát is gezond!

16. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha ja, ik zou zeker Nutella eten juist vooral omdat het zo ontzettend gezond is, hahaha! :D :D :D

17. 1982

1982 Actief lid

23 feb 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha erg leuk dit", word reclame iets leuker op zoek naar "foutjes"

Erger me hier al weken aan de reclame van die vernieuwde senseo pads. "met absorberende toplaag" hebben we het nou over maandverband of koffie? Als ie zo absorbeert kom ik natuurlijk nooit aan m`n koffie.

18. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Er wordt ook vaak bij nieuwe verpakkingen gezegd: Nu nog lekkerder! Dat het een nieuwe verpakking heeft, heeft toch niks met de smaak te maken?

En een keer met een reclame van een bepaalde foundation werd er gezegd: Verbergt zelfs de KLEINSTE imperfecties.
    Nou als dat zo is, zal het goed werken haha.

19. Dana

Dana Niet meer actief

mc donalds maakt reclame op hun placemats dat hun milkshakes zo boordevol natuurlijke producten zitten en dan staat er commentaar onder van een moeder die zegt "die milkshakes daar zitten ook natuurlijke bastanddelen in" dusss, waar bestaat de rest dan uit? en wat zijn natuurlijke bestanddelen?

hahaha, vast 1 aardbei op de 500 liter :D

20. Dana

Dana Niet meer actief

oh ja, wat ik ook zo´n grote fout vind is dat ze 16 jarige meiden gebruiken voor anti age producten, natuurlijk ziet dat eruit alsof het helpt, die hebben nog lang geen rimpels!!!

Deel Deze Pagina