over de maxireclame: mijn neefje word in jan 2.. en zit ook nog in de maxi.. hij is heel klein en heel licht.. dus leeftijd zegt niet alles.. maar dat de reclame niet klopt.. daar ben ik zeker van
Nee hoor, die reclame klopt wel. Er is niets verkeerd geknipt en geplakt. Umberto vertegenwoordigt Nederland. Daar waar we de blanke man in de spiegel zien is kennelijk de "vertegenwoordger" van Engeland. Check de vlaggen onder in beeld
Mijn dochter eet ook nauwelijks groente op het moment. Ben geneigd zo'n peutermenu te kopen(wat uiteraard niet werkt) en ze dan te mailen/bellen, dat het niet werkt zoals ze in de reclame zeggen, kijken wat hun reactie is
ne joh natuurlijk niet, jouw dochter is waarschijnlijk al 'verpest' omdat je haar echte groente wilde geven. had je niet aan moeten beginnen
Als ik bij 13 sec. en bij 15 sec. kijk zie ik wel 2 verschillende 'acteurs' staan.... Ik vrees dat er toch iets mis is gegaan met het knippen en plakken bij deze reclame Maar ook ik kan fout zitten natuurlijk
Dat denk ik inderdaad ook elke keer weer bij mezelf als ik die reclame zie. Gelukkig is dochterlief gek op groente en trekt ze haar neus op als ze incidenteel eens zo'n potje voorgeschoteld krijgt (heel heel soms, als wij iets eten wat ik toch ff te pittig voor haar vind, of te onhandig om te eten voor haar, wraps ofzo). Domme reclame in elk geval
Deze staat er nog niet tussen. Volgens mij van dove bodylotion. Vrouw zegt: mijn huid is zo droog dat mijn kinderen erop kunnen tekenen. Maar sind ik (merk) gebuik heb ik hier geen last meer van.
ah geweldig topic kan er eigenlijk zo niet zo snel op komen, maar zal vanavond eens goed kijken naar de reclames.
Ik stoor me aan de reclame van een merk tandpasta (weet niet zo welke het is) waarin een man zegt: echt een verschil TUSSEN dag en nacht. Het spreekwoord/gezegde is verschil VAN dag en nacht...
Ik vraag me dan ook altijd af wat er mis was met het oudere product dat het verbeterd moest worden...
Weet niet of deze al genoemd is maar je hebt zoeen reclame over een of ander product tegen overgevoelige tanden enz, en dan heb je dus van die mensen die dan dat product hebben gebruikt en dan ijswater drinken en zeggen dat het METEEN werkt. echt geloof er geen moer van, vind dat echt zoeen walgelijke reclame zo erg gespeeld echt gatver >.< iemand een idee welke ik bedoel? =3