Reclames die niet kloppen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fairy Tale, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Dat is de reclame van Elmex... Super irritant haha!

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    idd die van Elmex...
    maar in kleine lettertjes wordt wel 2 keer aangegeven: direct met de vinger aangebracht gedurende 1 minuut.....

3. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Ik ken ook kinderen die met 6 nog niet hebben gewisseld hoor. Dat van 6 jaar is een gemiddelde, niet per se een moeten. Het zou dus goed kunnen dat ze wel ouder is. Weet zelfs van een volwassen man die nog zijn hele melkgebit heeft

( mijn ouders zitten beide in het tandartswereldje. )

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Klopt, maar in 98% vd gevallen wisselt een kind de eerste tand rond het 6e jaar. Het komt weinig voor dat kinderen van 9/10 nog helemaal niets hebben gewisseld.

5. Only me

Only me Niet meer actief

De reclame van Voorschotje.nl.
    Ze zeggen:' Bij ons betaal je geen rente over het geleende bedrag. Bijvoorbeeld: bij een bedrag van 150,00 is uw rente 0.0 %.

Aan het einde van de reclame hoor je een vent supersnel zeggen: Let op, geld lenen kost geld...

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    klopt, de bank rekent namelijk wel rente.

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Valt het jullie trouwens ook op dat in was reclames zoals dash enzo dat als ze het dan wassen en het uit de wasmachine halen dat het dan kurkdroog is? Dat is bij mij thuis nooit zo;)

8. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

dat is ook wel waar natuurlijk. En kinderen kunnen ook een stuk ouder lijken dan ze daadwerkelijk zijn natuurlijk.

En dat van de was is idd zo. Hopelijk maken ze ook nog eens iets waarmee de was ook opgevouwen uit de wasmachine komt hihi.

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Dan wil ik ook z'n wasmachine :D:D

10. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik ooK! heb echt zoon gruwelijke hekel aan strijken.. zodra er een machine komt die wast/droogt/strijkt en vouwt voor me dan heb ik daar echt grof geld voor over:p

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Even over dat "geld lenen kost geld" aan het einde van gratis lenen reclames: dat is wettelijk verplicht, ook als er geen rente berekend wordt. Hetzelfde wordt vermeld bij reclames voor bijv. een auto met uitgestelde betaling waar je geen rente over hoeft te betalen. Het is gewoon verplicht. That's all. Betekent niet dat je stiekem alsnog rente betaalt ;)

12. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    In het begin van dit reclamespotje, hoor ik volgens mij, hallo ik ben kai lan.
    Haha als me dochtertje naast me zit kijkt ze gelijk op en vraagt dan: Maar dat is geen kai lan!!!.
    :p

13. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Maar wie weet heeft dit kind al wat kiezen gewisseld?
    Hoe kan je dat in de reclame zien??
    Ze kan in mijn ogen net zo goed een jaar of 8 zijn.

Ik was zelf heel laat met beginnen van wisselen, en denk echt niet dat 98 procent van de kinderen van 6 jaar, een tand verwisselen in dat jaar.
    Geloof ik echt niks van;)

14. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Waarschijnlijk heeft dat meisje een fietsenrek van hier naar ginder, maar hebben ze dat mooi weg gefotoshopt (d?) ;)

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha hier moest ik even hard om lachen :D

16. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ja dat kan natuurlijk ook nog..;)

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Dat vond ik nou ook al! Maar mijn man zei dat het wel klopte. Gevoelsmatig vond ik ook van niet!

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja er valt me vaak wat op maar nu kan ik er niet opkomen natuurlijk, wel altijd als ze zeggen 'met een verbeterde formule' bijvoorbeeld ok dus je zegt nu zelf dat al jullie vorige producten niks hielpen ;) waarom moet er dan altijd weer wat beters op de markt komen dan werkt het toch nooit goed!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Weet niet of dit al gezegd was, maar het ZIJN ook GEEN acteurs, het zijn nl sporters, maar ze ACTEREN WEL!:D:D

20. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, voor mijn gevoel klopte dat ook al niet, maar als je 2 kleuren blauw naast elkaar houdt, vraag je wel, zit er verschil tussen ipv zit er verschil van...Dus het lijkt me wel correct NL!

Deel Deze Pagina