Ongelooflijk Ja ik ken hem inderdaad ook nog. Grappig zeg En ken je deze nog Sula sulaaa, sula, fioe, fioe (of zoiets) Lekker suikervrij, sula
Ken je ook nog die met dat paard bij macdonalds wat niet naar binnen mocht en 'zei' Never mind, ik ga wel door de McDrive
Ik ben van halverwege de jaren '80 en zelfs ik ken 'm nog.. en dat terwijl ie van de jaren '80 is Heinz Sandwich Spread staat hier trouwens nog met enige regelmaat in de koelkast (laatste keer een maand geleden)
Ik zie ''die foute Yogho Yogho reclame'' regelmatig genoemd worden. Bijzonder, maar leuk was die ja Wat best grappig is (en wat ik zelf tot nu toe niet wist), is dat Yogho Yogho daarvoor al eerder reclame uitzond. Te zien bij 1:00.
Bij 2.25: ik was 'm alweer vergeten maar dit was weer 1 van de geniale spotjes van Calvé pindakaas En bij 6:30 ''ze hebben alleen matglas'' - Even Apeldoorn bellen (die nog veeeeel meer geniale spotjes hadden)
Die ‘het waren 2 fantastische dagen’ doet het nog altijd goed merk ik. Vaak als je dat zegt, begrijpen mensen meteen wat je bedoelt
“Altijd weer een gezellig moment, met de lekkerste koffie diehie je kent” Ben ik de enige die altijd een beetje moet huilen als ik die hoor Geen idee waarom. Misschien omdat er vroeger een heel ‘verhaaltje’ verteld werd over een kind dat uit huis ging of een nachtje doorhalen voor je studie of koud worden in de regen als je pech had