Elke deo, shampoo of bodylotion reclame. "De deodorant die je leven veranderd." Ja hoor, een spuitbus met een geurtje erin gaat mijn leven ge-weldig maken. Toedeledokie! *gooit TV uit het raam*
Nr 1: zalando Nr 2: jumbo na die nieuwe reclame over groente [het is toch zo verschrikkelijk om eigen natuurlijke biologische moestuin te hebben, laat die maar rotten en kom snel perfect gekleurde volgespoten groente van jumbo kopen]
Jumbo maar erger me meer aan die vent in die reclames al weet ik ook wel dat het een typetje is wat zo wordt gemaakt/neergezet haha Fonq die willen een soort bol.com worden ofzo? Calesten gyno. Het begint met vervelende jeuk hier... Aargh Reclames van corendon. Qua irritante stemmen: die keukenkampioen/concurrent iets, kruidvat, c1000
Starbucks zou ik uit principe niet kopen (al lust ik sowieso geen koffie, maar ook al zou het voor een ander zijn) maar dat is niet zozeer vanwege de reclame
Fonq haalt de bloed onder mijn nagels vandaan. Je hebt tegenwoordig ook een reclame waarin ze constant annaa annaa annaaaa fluisteren, die is gewoon eng!
Ik irriteer mij ook helemaal dood aan die jumbo reclame over dat moestuintje. Zo minachtend, bah! Blij om te lezen dat ik niet de enige ben.
Fonq!!! Vre-se-lijk! En daarna inderdaad wasmiddel reclame met Chantal Jansen erin, maar dat ligt eerder aan haar als aan het wasmiddel
Inderdaad hoyhoy, slaat echt nergens op.. En dan ook de kruidvat.. Gaan ze met z'n allen, overenthousiast, naar een bord staan wijzen.. tja.. En door deze bedrijven worden dan dure reclamebureaus ingeschakeld.. Off-topic: die van annaa, annaa vind ik wel slim bedacht want ben wel benieuwd waar dit over gaat
Die van jumbo, de moestuin. Heel raar! En die van Dextro met zijn kromme bananen...beetje dom. Maar vooral! Kom op kom op kom op nou!!! Ik zou er niet meer willen sporten!
Mediamarkt.... Sowieso heeft die vaak schreeuwerige reclames maar die van de laatste tijd met dat rare mannetje die dan in de winkel woont... blehhh. En die reclame met die blonde Floddertrien met op de achtergrond: Kom op Kom op Kom op nou!
Met stip op nr 1: Annemarie van Gaal die een of ander energiebedrijf aanprijst. Behalve dat ze een ongelofelijk irritante stem en dito hoofd heeft, irriteer ik me zo aan dat vest met die laarzen. Alle reclames met BN'ers erin. Of nog erger, de moeder van Sven Kramer. Omdat haar zoon een beetje hard kan schaatsen moet ze ook op tv, logica.