Ik vind er geen nadelen aan zitten ik ga nasr de site van dhl for you dan geef je de postcode en verdere gegevens in van degene waar het naar toe moet. Als die het thuis laat bezorgen kost het 5,50, als die het ophaalt op een dhl punt dan is het 4 euro. Dan jouw gegevens. Dan print je de verzendetiketten uit. Die plak je op je pakje en geeft het bij een dhl punt af. Is echt heel simpel, wijst zich vanzelf.
Ja dat lijkt mij wel, want je moet het pakketje met etiket afgeven op een dhl punt. Misschien dat je bij iemand anders kunt printen?
Ik heb ook alleen goede ervaring met DHL. Moest een keer belangrijke documenten naar Indonesie sturen. Naar DHL gebeld en chauffeur kwam het bij me ophalen, hij had ook een speciale envelop bij zich waar alles in ging. Ik kreeg een code en kon dus continu alles volgen tot het bezorgt werd in Jakarta 2 dagen later.
Bij het DHL-punt kunnen ze 'm ook voor je printen hoor, dan is het alleen iets duurder (maar nog steeds goedkoper dan het rampzalige PostNL) Ik zie ook geen nadelen. De bezorging duurt soms iets langer dan bij PostNL, maar bij PostNL komt het ook steeds vaker voor dat het dagen duurt voor een pakket een keer bezorgd wordt. Of het komt gewoon helemaal niet, dat kan ook nog.. Daar heb ik met DHL überhaupt nog nooit last van gehad
DHL bestaat uit verschillende takken. Dus ligt er een beetje aan wat je wil. DHL for you (selektvracht) is vooral bedoelt als vervanger van de post. Andere optie als particulier is DHL express en dat is de wereldwijde express koeriersdienst. Pakketje wordt bij je thuis opgehaald en de volgende dag afgeleverd afhankelijk van de vliegtijden en waar het naartoe kan. Absoluut betrouwbaar en snel. FedEx en ups schijnen ook erg fijn te zijn maar geen ervaring mee
Ze kunnen hem zelf ook uitprinten waar je hem heen brengt kost alleen wel meer. Deed ik eerder ook, tot ik me bedacht dat ik bij de bieb voor heel weinig kan printen Allergoedkoopste is 4 euro (print je hem dus zelf uit, maak je pakketje zelf verzendklaar en lever je hem in bij een dhl punt en stuur je hem naar een ander dhl punt bij de ontvanger in de buurt Wordt duurder als je hem van dhl punt naar huisadres stuurt is het 5,50
O ja enige minpunt vind ik dat het bij dhl langer kan duren omdat ze de pakketjes niet elke dag op het dhl punt komen halen. Ligt er dus aan of je hem op een afhaaldag brengt kwam ik hier achter. Soms is hij er ook zo, soms in 4 dagen ongeveer.
Ik verstuur regelmatig wat met DHL for you en het enige minpuntje vind ik dat ze er 2-3 dagen over doen. En idd ook afhankelijk van wanneer ze het pakket komen afhalen bij het servicepunt. Verder vind ik het wel een goed alternatief voor PostNL. Wij hebben nu in de buurt ook GLS, kost 5,95 en heeft 1 dag levertijd. Heb het nog niet geprobeerd, maar lijkt wel goed.
Ja binnen NL. Maar de kosten voor DHL beginnen bij 4 euro, afhankelijk of het naar het huisadres gaat en of je online of bij het servicepunt betaald.