IVINHEMA - Een baby is overleden nadat twee artsen in de verloskamers ruzie hadden gekregen over wie de bevalling mocht doen. De mannen kregen ruzie in een ziekenhuis is het Zuid-Braziliaanse Ivinhema. Een van de doktoren werd boos omdat de andere dokter zich met de bevalling wilde bemoeien terwijl hij helemaal geen dienst had. Het liep zo uit de hand dat de twee door de beveiliging uit de verloskamer moesten worden verwijderd. De vrouw die lag te bevallen, stond ondertussen doodsangsten uit. "Ik was erg bang. Ik vroeg ze meerdere malen te stoppen, maar ze weigerden. Een verpleegster moest me beschermen", aldus de 32-jarige Gislaine Rodrigues. Kort daarna werd het babymeisje dood geboren door complicaties opgelopen tijdens de bevalling. De zaak is in onderzoek.
Jaah! nouhou dan hebben ze aan mij een goeie!!! Had niet gebeurd..ik had de hele tent bij elkaar gslagen en geschreeuwd. Ik ben he-le-maal niet agressief, maar we blijven wel gewoon ons vak uitoefenen als ik even de belangrijkste dingen van mijn leven lig te doen.
nou als mij dit gebeurde dan ging ik wel even een paar jaar ""zitten"" voor een dubbele moord als jullie begrijpen wat ik bedoel!
jeetje wat erg voor die ouders van het meisje ik denk ook niet dat ik na die tijd voor mezelf in had gestaan
Tranen in mijn ogen. Arm meisje, die hierdoor het levenlicht niet kon zien. Arme ouders, die hun kostbaarst bezit al zo snel weer hebben moeten afgeven. En de artsen daar heb ik geen woorden voor, welke woorden ik wel ervoor heb, zal ik hier maar niet typen
die waren niet levend of in ieder geval flink met n eendenbek bewerkt uit die verloskamers gekomen! wat n hufters zeg
Jeetje wat erg zeg !! dit kan je toch niet maken als verloskundige...en wat heeft die vrouw eraan als die arts word ontslagen haar dochter is dood..