Op RTL 4 nu; Ouders die doorslaan. Ouders die hun kind gewoon keihard slaan als ze niet luisteren. zegt die ene; ik breek geen benen, maar ik sla wel. Wtf, die kinderen janken gewoon o.a. 4 kinderen, en dan 2 ouders die zich kapotschelden en lopen te gillen en krijsen tegen elkaar waar kinderen bij zijn en t dan gek vinden dat die kinderen gedragsproblemen hebben. What the fuck he
Haha we openen gewoon op dezelfde minuut hetzelfde topic!! 1 vd 2 kan dus wel dicht , ik meld die van mij wel
Onvoorstelbaar wat een domme koeien. 'Hij kreeg alle aandacht maar toen zijn broertje kwam werd hij opeens jaloers en wilde hij nog steeds steeds om ons heen hangen'. Vreemd he. Echt het verstand van een stofzuiger hebben die mensen :x
Wil ik dit zien? Toch maar even opgezet, maar ik voel me er heel ongemakkelijk bij. En mijn meisje is nu niet bij me (logeert bij oma) en die wil ik op dit soort momenten wel platknuffelen... Weet je wat ik me dan afvraag. Zo'n cameraman/ productieploeg, ok het is je werk, maar je wil zo'n ouder dan toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeel graag een klap verkopen? Hoe blijf je professioneel?
echt achterlijk. Je moet een kind ook voorbereiden. Als een kind zo verwend is en dan inene niet meer. Gek he En hoevaak wordt ie geslagen? "lang niet zo vaak als hij het verdient" wtf. alsof een kind het verdient om geslagen te worden.
Eens kijken hoelang ik het volhoud, want ik ben niet snel onder de indruk maar ik wordt hier echt heel agressief van....
en dan die man; had ik em niet moeten slaan dan? die vrouw; daar heb ik geen moeite mee what the ..... k zou die mensen wel helemaal in elkaar willen raggen En dan de craag van die vader; heb je geen hekel aan me?ja dat kind zegt natuurlijk dat ie geen hekel heb aan zn pa, anders wordt ie wer in elkaar geramt. teeering he. Kind draait zich 1 keer oma an tafel, gelijk een klap en gescheld met fucking blabla. Kind draait zich ietje om, gelijk die pa eraan, kind schrikt zich kapot en zegt gelijk sorry sorry sorry, What theeeee
Jemig die vrouw dan die al een aantal keren heeft vastgezeten, o.a. voor mishandeling :x Of die vader die zegt dat hij niet vaak genoeg slaat naar zijn zin.....
ja ik heb het ook gezien ik vond het ook echtniet normaal hoor!! en vooral dat kleine kereltje die aan het eten was en gewoon wilde zien wat papa aan het doen was.. benen recht onder te tafel...sorry papa nou ik heb nog nooit zo`n bang kindje gezien... en die mensen die gelovig waren nemen ze het kind mee naar de slaapkamer om even te praten en dan zeggen je krijgt nu billenkoek en vervolgens een knuffel????? en dat vrouwtje van pakistan met der spatel die jongen slaan soww nee dat vind ik echt niet meer kunnen hoor...
Jeetje.. Als ik het alleen al lees gaan mn haren al rechtop staan. GRRR.. Dat snap ik dus echt niet! Bah. Hoe heette dat programma?
Daar word je toch verdrietig van als je bedenkt hoeveel kindjes er worden misbruikt? en vooral als je het zíet.. idd die cameraploeg.. ik had allang voor ze in de bres gesprongen!
Vind het ook niet normaal dat rtl zich inlaat met zulke programma's. Er zijn vast mensen die nu iets hebben afgekeken en het ook doen. Aanzetten tot haat mag niet en zulke programma's mogen gewoon getoont worden. Ben blij dat ik het niet gezien heb.
Ik neem aan, dat die ouders nu onder streng toezicht staan van de kinderbescherming? Ik kan me niet voorstellen, dat hier niet iets mee gedaan word.