Nee echt he.. ik kijk nu 1 tegen 100 Lekker tegen de tv roepen dat ze een keer een MOEILIJKE VRAAG moet doen
Hahahahaha "Ja even tussen neus en lippen door, ik ben zwanger en we willen op zwangerschapspagina.nl een record verbreken. Dus aub eerst daar heen surfen, daarna pas feliciteren"
Hoelang hebben we de tijd dan......................? Stel dat we ik noem maar iets om 22.00 ipv 21.00 over het nieuwe record zitten. Telt het dan niet ofzo..... Enne Ruby?!?????? ik word nieuwsgierig. of ik heb weer eens iets gemist
Ik log me ook nooit uit op de ipad maar sta je ook tussen de gebruikers als je niks doet maar toch ingelogd bent?
spannend of het gaat lukken mobiel uit gelogd nu als gast plus laptop zijn er weer twee? Nou zou het lukken?
Zo, ik ben er via firefox en internet explorer als gast, google chrome als mezelf en nog via de iPad. Dat was mijn bijdrage . En nu nog even open laten staan een uurtje .
Het zou wel gekund hebben toch, dat dan iedereen zou weten dat jij zwanger zou zijn. en je dat niet wilt hebben.