Ik neem even lekker met de kids een weekje rust. Maar wil wel leuke dingen doen. Wat is er allemaal te doen?
iig een keertje eten bij het Ribhouse Texas in Epe, Super lekker en gezellig, niet duur. In het weekend ook vaak live muziek etc. Echt een aanrader, voel me er altijd meteen op m'n gemak (nu ik het typ bedenk ik me dat we daar weer eens heen moeten, lang geleden )
Epe is mooi. Sowieso vanwege de omgeving al. Bossen, heide als je daar van houdt natuurlijk. Je kan er naar de Hertenkamp (goed bereikbaar met fiets en auto), dierenpark Wissel. In juli en aug. is er elke vrijdag een braderie die de moeite waard is. Het centrum is ook leuk om te winkelen. In Heerde, het dorp ernaast (waar ik geboren en getogen ben) heb je het Heerderstrand, de Schaapskooi midden op de heide en er loopt ook nog een echte schaapsherder met zijn kudde. Fietsen is er heerlijk. Eindeloos bos (en je kan er bijv. met je kids bosbessen gaan plukken) Naja, iig kan je er heerlijk tot rust komen.
Haha, geweldig. En ik ben er dus nog nooooooooit geweest. Ondanks alle goede dingen die ik er van heb gehoord.
Jep, de forellenkwekerij is heel leuk. Je hebt daar heel veel speelmogelijkheden voor je kids. http://www.smallert.nl/ Oh en hier nog de link van Wissel. Ik ben er met mijn dochtertje geweest en ze vond het erg leuk. Welkom bij Dierenpark Wissel!
Heb zelfs 6 jaar in Epe gewoont en ook nu rij ik er regelmatig langs. Maar nu moet ik wel he. bibi2009, er zit ook een heel goed pannenkoekenhuis in Epe. Het heet 'de honingpot', midden in het centrum . De Honingpot.nl - Welkom Oh, even een promotie voor mijn geboortedorp: Een blauwe parel op de groene Veluwe Kan je goed zien wat hoe het heerderstrand en de schaapskooi er uit zien.
Deze Agrarisch Recreatiebedrijf De Koperen Ezel: Home Kijk, dit wist ik dus niet. Leer ik ook nog eens wat.
Elburg ligt er ook niet ver vandaan, daar vond ik het ook altijd heel gezellig! Alleen op zondag is alles dicht.. En dan reden we wel eens door naar het veluwemeer. We hebben vele vakanties in Epe doorgebracht en ik vond het elke keer weer geweldig! En bij dat steakhouse kun je idd heerlijk eten en het is zo gezellig! Je moet alleen wel van te voren reserveren geloof ik.
echt allemaal erg bedankt. wat een leuke dingen allemaal. we kunnen zo mooi de week vullen veel liefs
Er is ook ergens in die buurt een kaarsen makerij. Daar kunnen je kids zelf een kaars maken. Erg leuk. Maar weet echt nier waar het precies is .Fijne vakantie
wat leuk allemaal! zij er goedkope vakantieparken in epe? misschien kunnen wij daar ook wel eens heen, klinkt heel leuk..
Wij gaan naar een huisje Van een particulie, Die mensen hebben er een hek om heen zo dat je kleintje niet weg kan lopen. Veder is er een zandbak,box,bedjes,en ander speelgoed aanwezig. echt ideaal Vakantiehuisje in EPE (Gelderland) 375,- p.w inc gas,wat,licht,toeristen belasting.