Ik word maandag geopereerd en krijg algehele narcose. Alleen ben dus een klein beetje verkouden. Niet hoesten ofzo maar een beetje een loopneus. Had keelpijn maar dat is over. Denken jullie dat ik dan maandag gewoon geopereerd kan worden?
Geen idee eigenlijk. Ik zou even de dokter bellen en navragen als ik jou was. Maar ik wou je gewoon even beterschap wensen (en succes voor als je operatie door gaat)
Ik was ook wat verkouden bij de operatie, maar ben gewoon geopereerd. Maar heb er ook verder niks over gezegd. Omdat ik een galblaasoperatie moest hebben en ik het niet uit kon stellen. Was al keer uitgesteld door het ziekenhuis en had zoveel pijn. Hangt ook af hoe erg de verkoudheid is. Wat je nu kunt doen, s avond uitje, neusspray. Succes met de operatie!!
Ja hoor meid word je zeker. Ik was een week voor me gastric bypass zo verkouden niet normaal. Heb me lang niet zo beroerd gevoeld, pijn in me keel en vastzittende hoest. Dag van te voren voelde ik me beter maar snot liep nog uit me neus en helaas nog last van me keel. Dit maakte allemaal niet uit en ben gewoon geopereerd.
Heb ook het zh gebeld en idd als ik geen koorts heb en niet erg hoest kan de operatie gewoon doorgaan. Maar dan moeten ze wel ook eerst even naar mijn longen etc luisteren zei ze. Beter want ik ben er zelf eindelijk echt klaarvoor. Heb het eerder al een paar uitgesteld. Maar het moet nu echt gebeuren. Maagband gaat eruit. Bedankt meiden!
Ja hoor. Zolang er geen koorts bij komt. Onder narcose wordt je als het goed is beademd. Dus dan heb je helemaal geen last van een volle neus.