Gadverdamme waarom zijn mensen tegenwoordig zo asociaal!! En dan met namen de mensen die je dan aan de telefoon krijgt Gister zou er iemand komen om de keuken te meten(krijgen een nieuwe) Niemand op komen dagen dus ik bel net... Ik: goeiemorge, gister zou iemand komen maar er is niemand geweest Meneer: ja maar hij is wel in die wijk geweest Ik: oke maar niet bij mij Mneer: misschien doet de bel het niet bla bla Ik: bel doet t wel en ik was heel de dag thuis, hij is gewoon niet geweest Meneer: dat is uw mening.. Ik: Was u er bij dan? Anders weet je niey 100% zeker of hij er was Meneer: nee hij komt Langs en dan rijd hij gewoon door... Wtf!! Ik stond echt met een bek vol tanden... En de rest van het telefoon gesprek zooooo arrogant!!! En tijdje geleden nog een conflict met de dokterassistente Mn zoontje moest naar de KA dus wou even aan de dokter vragen of ik misschien eerder kon dan de geplande afspraak.. En de assistente maar het is normaal dt ie weinig drinkt doen alle baby's Na een tijdje gedoe zegt ze ja en wat denk je dan dat de KA je zoontje sneller gaat laten drinken?! Ff serieus Dus ik heel droog nee hoor niet sneller wel beter want er word gedacht aan dit en dit daarna heel blij opgehangen en diezelfde Middag nOg naar de dokter zelf gelopen.. Pfff je word er moe van!
Tja sommige mensen zijn idd lekker bijdehand. Dat van je keuken, ik had hem door de telefoon getrokken met zijn grote mond. Enne geen moeite met lezen van je verhaal trouwens
Ja ik vond mn verhaal ook best meevallen... Maar ach heb die 6 typfoutjes ofzo maar even aangepast Tsjaa die vent van die keuken... Ik was echt een beetje verbaasd haha
Ik snap het wel, is inderdaad vervelend , als ik mijn werk bel doen ze ook zo chagrijnig altijd. Maar ik merk wel dat je er zelf invloed op kunt hebben.Ik bedenk meestal van tevoren hoe ik iets opperbeleefd kan verwoorden, dan doen ze wel' mee' , zegmaar, niet onzeker overkomen. Weet nie of je er wat aan hebt?
dit maakt het erg moeilijk om te lezen,vind ik persoonlijk! maar als je het 5 keer leest,inderdaad arrogant hoor
@ luciaatje daar ben ik niet zoon ster in haha Tenminste ik bedenk wel wat ik ga zeggen.. Maar als dan zoon malloot 6x gaat zeggen dat die meneer gister wel geweest is, terwijl dat niet zo is Dan word ik wel een beetje pissig ja
@ cindybaby.. Ja want goeiemorgen zonder n is wel heel moeilijk denk ik... Ga je nou serieus al mn woordjes dik maken om even te laten weten wat niet goed getypt is? Btw heb t al aangepast hoor Zo'n 10 min geleden ofzo
Nog een tip tegen onbeleefdheid/discussie aan de telefoon: probeer het op jezelf te 'betrekken 'in plaats van op hen. Bijvoorbeeld zo: "Hallo blablabla, IK heb een probleempje: er zou gisteren iemand langskomen voor de *** (ben ff topic vergeten), maar ik denk dat ik die persoon net gemist heb. Zou er nog wat aan gedaan kunnen worden?". Zo leg je dus niet duidelijk de schuld bij hen, maar maak je hen wel deel van jouw probleem zodat ze erin worden betrokken. Meestal laat dit mensen dan meedenken. Misschien heb je daar wat aan?
tja dat snap ik ook niet want ik snap het anders wel maar wat vervelend heb zelf ook vaak zulke lui aan de telefoon gehad
Dan hoop ik voor je dat hij niet door rijd. Dan konden ze wat mij betreft de keuken houden. Zo irritant.
Hm in principe wel... Maar ik word natuurlijk geAcht thuis te blijven voor hun dus als ik dan zeg denk dat ik m net ben mis gelopen geef ik eigenlijk zelf een soort van aan dat ik niet thuis was ofzo
Ja nja het is een heel gedoe met die keuken haha langgg verhaal En wij hebben nu echt nog zo een oud rotding haha dus wil wel graag een nieuwe En ik hoop toch ook wel dt ie stopt haha
@Sam20 Ja klopt, maar datm aakt dan toch niet zo uit? Je kan dan ook zeggen: Ik zou niet weten hoe het komt, misschien heb ik net de bel niet gehoord? Maar verder maakt dat ook niet uit, want het gaat dan over 'jouw probleem' waar zij vanuit hun werk graag voor een oplossing willen meedenken