heerlijk toch.. maar ik las hier laatst geloof ik dat het heel slecht is tijdens de zwangerschap.. maar ik kan het af en toe niet laten hoor..... als je maar niet teveel redbull drinkt
hier nog een verslaafde.....tot op heden niets gehad omdat ik dacht dat het echt verboden is om het te drinken....
ik denk niet dat het verboden is, je moet er alleen geen gewoonte van maken door er elke dag een te drinken denk ik. 1 per maand moet kunnen vind ik.
nee 1 per dag deed ik sowieso al niet en is volgens mijn ook nit goed als je niet zwanger bent!...maar gewoon af en toe of met uitgaan 1tje vond ik altijd wel lekker... ga er zo gelijk 1tje drinken
Red bull is heerlijk maar je moet het niet zo vaak drinken het is net zo slecht als cola ( door de caffeine die er in zit ) tijdens de zwangerschap maar als je er gewoon op let kan het niet fout gaan dus lekker drinken hoor
red bull ( en zeker de "nepperds") zit supervee lcaffeïne in die je ook nog eens in één keer binnenkrijgt. Ik ben er gek op maar heb toch maar besloten er niet meer aan te komen nu. Ruim vier glazen cola in één keer leegdrinken volgens mij
hmm ik drnk zelfs ongeveer geen koffie.. en meestsal decaf thee dus sla de redbull maar over denk ik lijkt em dat je erg snel aan je caffeinetax zit met dat spul?
Heel erg slecht tijdens je zwangerschap, er staat ook een vraag bij de Verloskundige hierover. Zit veel te veel caffeine in.
daar zit weer extra veel druivesuiker in zou er toch wat voorzichtig mee zijn af en toe 1tje moet kunnen hoor net als red-bull maar niet overdrijven