Hoe zit het eigenlijk met Red Bull..... Mag je dat nu wel of liever niet? Ik drink geen koffie dus elke druppel caffeine is eigenlijk meer als normaal....
nee :-D duidelijk he. Typ bij zoeken maar eens red bull in dan kom je een aantal topics tegen. Om meerdere redenen niet goed. Maar goed zelfde als roken alcohol enz enz tis niet goed maar niemand kan er iets aan doen als je/ iemand t wel pakt/doet
het is ook niet (net als bij andere collega's) dat ik een red bull-infuus heb hoor maar als het druk is, is het wel lekker als oppepper af en toe....
hihi nee hetis niet goed voor de kleine. Ik ben volop aan het afkikken hihi zo ie zo van cafeine maar ik zou het niet doen. Groetjes Fleur (koffieverslaafde)
collega van mij was zeg maar verslaaft aan cola en aan redbull en tijdens haar zwangerschap was het of 2 glaasjes cola of 1 blikje redbull per dag (mocht van de vk) persoonlijk zou ik het nooit drinken die redbull tijdens een zwangerschap
Verplaatst naar Gezondheid. Er is hier al een topic over geweest. Het beste kan je eerst even de zoekfunctie gebruiken voordat je een nieuw topic plaatst. Elvira Moderator
ik krijg echt hartkloppingen van Red bull nu ... was ook zo verslaafd maar het gaat niet goed als ik het neem en dat al vrij snel ! het is ook echt niet goed voor je kleintje dus ik zou het niet doen
Mijn man is een aantal jaar geleden met spoed in het ziekenhuis opgenomen met hartklachten. Ze stellen dan een aantal standaard vragen om de situatie in kaart te bregen. Heteerste dat ze vroegen was of hij redbull dronk. dat vroegen ze nog eerder dan of hij drugs enz gebruikte. dat geeft dus wel aan dat het niet goed voor je is.