Het schijnt dat als je moeder te vroeg of te laat is bevallen bij haar bevallingen, dat dit een indicatie kan zijn bij je eigen bevallingen... Hoe is dit bij jullie? Mijn moeder is tot 3x toe ingeleid en ik dus bij de eerste ook. We zijn nog in afwachting wat de tweede gaat doen!!
Mijn moeder was beide keren 2 weken overtijd, ik ben 2 x een week voor de datum bevallen. Dus zegt niets. Mijn moeder was wel bij alle zwangerschappen goed ziek, mijn zus en ik ook. Dus daar zie ik wel een verband.
Ik ben geboren bij 37+2 en mijn broertje bij 37+4 Bij mijn 1ste dochter ben ik bij 42 ingeleid. Bij deze zijn gisteren bij 40+1 min vliezen spontaan gebroken en ik heb nog geen weeën niets, als het zo doorgaat word ik om 5 uur ingeleid.
Ik was bang om vroeg te bevallen omdat mijn moeder met 28 weken van mijn zus is bevallen (door weke baarmoedermond). Dit was niet erfelijk volgens VK en ik had geen grotere kans op vroeggeboorte dan elke andere vrouw. Uiteindelijk ben ik ingeleid met 38+2.
Mijn moeder is van ons alledrie voor 40 weken bevallen: 1x met 38 wkn, 1x met 39 wkn en 1x met bijna 40 weken. Ik ben echter van mijn zoontje ingeleid bij 41 weken en heb het gevoel dat de kleine meid ook langer op zich zal laten wachten.
Moeder 4 kinderen voor 37wk. Mijn nichtje met 36wk, eef met 37wk, fiene is gehaald met 38+3 maar die was volgens mijn gyn nog niet van plan om eruit te komen
Mijn moeder was vaak iets te vroeg met bevallingen, of 1x op de uitgerekende datum. Ik ben zelf ongeveer een week te vroeg bevallen van mijn zoon... ook de bevalling zelf kwam wel overeen met die van mijn moeder.
Ik ben geboren met 39,3 weken en mijn dochtertje is ook geboren met 39,3 weken!Mijn broer is geboren met 39,4 weken, ik ben nu ook in verwachting van een jochie en ben benieuwd of ik deze keer ook met 39,4 weken beval!
Mijn moeder is bij de eerste 1 week over tijd gegaan.. ik bij de eerste 4 weken te vroeg Bij de tweede is mijn moeder 2 weken te vroeg bevallen... de tweede keer voor mij is nog onbekend
Ik ben 2 weken te laat geboren. Dat van mijn zus weet ik even niet. Ben dus benieuwd hoe het bij mij gaat lopen...
Mijn moeder was van de eerste te laat met mij, bij de 2e kreeg ze een vroeggeboorte, en de 3e is ook met 30 weken geboren. Dus de laatste 2 zijn echt veel te vroeg gekomen. Maar ik heb nergens last van gehad. De eerste is netjes op de datum gekomen, de 2e is gehaald, en de 3e is weer op de datum geboren. Ben best wel benieuwd wat een 4e zou doen, maar die komt er na alle waarschijnlijk toch niet meer helaas.....
Mijn schoonzusje is zelf geboren met 28 weken zwangerschap ivm. zwangerschapsvergiftiging en heeft dat maar net aan overleefd... Zijzelf is afgelopen maart bevallen met 30 weken door zwangerschapsvergiftiging... Dit is dus wel erfelijk blijkt. Er is alleen nog erg weinig onderzoek gedaan naar de erfelijkheid van het HELPP sydroom. (overigens gaat het erg goed met hun kindje, is niks meer van te merken dat hij 10 weken te vroeg geboren is..)
Mijn moeder beviel van mij en mijn broer op tijd (weet niet precies met welke termijn) en ik beviel 10 weken te vroeg. Verder ook geen vroeggeborenen in de familie.
Ik wilde met 34 weken al komen, ze hebben mijn moeder toen remmers gegeven. Ze was 25mei van mij uitgerekend en ik ben 8-6 pas geboren.. Mijn broertjes de ene net voor de uitgerekende data en m'n andere er net iets na. Ik een week over gelopen.. Zwangerschap leek redelijk op die van mijn moeder, de bevalling alleen het eerste gedeelte.. Dus nee het zegt niets haha
Mijn moeder had twee eigenwijzen kindjes en ik heb er nog 1 van de 2 heel eigenwijs in me buikzitten (40+5 weken nu). Ook twee eigenwijsjes dus, haha..
Alle vrouwen in mijn familie krijgen hun kindjes vroeg. Maar ik lijk met mijn eerste bevalling nog het meest op de zus van mijn moeder. Mijn nichtje en mijn dochter werden allebei 6 weken te vroeg geboren. Mijn tweede nichtje werd met 38 weken geboren. Ik ben benieuwd wanneer ons tweede meisje zich aandient.
mijn moeder geen idee bij mij eerste 38+2 en bij de 2e 40+5 ingeleid dat zeggen ze ook bij zwangerschapsstriemen erfelijk bepaalt mijn moeder niks en ik zit eronder