Wie heeft er een joolz day kinderwagen ? Ik heb altijd een quinny speedi gehad en beviel me eigenlijk prima. Goed wendbaar,goed stoepie op en af ,kan aardig wat in hwt mandje . Nu vraag ik me af is de joolz day ook zo makkelijk met alles ? Is de wandelwagenbak ook hoog genoeg voor lange mensen ? is hij ook goed wendbaar ,makkelijk in te klappen enz ? Of iemand die er toch wat nadelen van ondervonden heeft ?
Ik heb de joolz day sinds een paar weekjes in huis. Ik heb deze gekozen vanwege de lichte wendbaarheid en de hoogte. Deze is juist aanbevolen voor langere mensen. Maar ik vind deze kinderwagen ook de mooiste van allemaal
Ik heb de joolz day ongeveer een jaar en ben erg tevreden. Het mandje is alleen moeilijk om dingen in te doen maar ik heb er ook een boodschappennet bij. De wagen is erg licht en makkelijk opvouwbaar als je eenmaal weet hoe het moet .
Ik heb hem nu 1,5 jaar en vind het een super wagen! Ik vind het zo mooi dat hij lekker hoog is, bij de buggaboo vind ik dat echt een minpunt. De duwstang is ook lekker hoog te verstellen waar mn man erg blij mee is. De wagen rijd lekker, ziet er mooi uit, is lekker wendbaar. Het inklappen is zo gedaan - hoewel ik het er bij de MC Mura sneller uit vind zien, maar die wagen vind ik niet zo mooi. Het enigste nadeel, en dat stelt niets voor, is dat als je hem inklapt met het zitje erop, en hem dan rechtop neerzet, en weer uit wil klappen, dan staan de voorwielen altijd vast ipv op zwenk. Dan moet je even die 2 clipjes omhoog duwen. Is echt zo gedaan, maar da's 't enigste nadeel vind ik. Wij hebben hem het eerste jaar met gezichtje naar ons toe gebruikt en sinds toen kijkt ze naar voren, ik vind het een groot voordeel dat je die 2 standen hebt. En de reiswieg is lekker groot, lange dochter kon er zeker tot een maand of 7 in.
Hier ook de Joolz Day. Onze dochter is nu 7.5 mnd, dus zo lang gebruiken we hem en we zijn super tevreden! We vinden het echt een fantastische wagen en hebben er nooit spijt van gehad. Dat boodschappennet is inderdaad echt een aanrader, want daar past superveel in. Zelfs op het kdv viel het de leidsters op. Dat kleine boodschappenmandje is inderdaad iets minder handig, maar moeilijk vind ik ook weer een beetje overdreven. En wij gebruiken hem amper, alleen maar als we ook het hele boodschappennet vol moeten stouwen en dan nog meer spullen kwijt moeten. Hij is juist geschikt voor lange mensen. Mijn man en ik zijn beiden 1.86 m en we lopen er prima achter. We schoppen ook nooit per ongeluk met onze voeten tegen de achteras. Dit is een van de wagens waar de wagenbak het hoogste zit. Hij is zeker wendbaar en met stoepjes hebben wij geen problemen. Ik zou alleen niet het parasolletje van Joolz erbij kopen, maar een universeel parasolletje, dat je echt vastzet, zodat je er een flinke ruk aan kunt geven. Universele parasolletjes zet je meestal vast met een knijper, die je vastschroeft. Als je er een flinke ruk aan geeft, om het anders te zetten, omdat de zon je kind vanaf een andere kant beschijnt, blijft het gewoon zitten. Het parasolletje van Joolz klik je vast, maar als je er een ruk aan geeft naar een zijkant, schiet ie makkelijk los.
Klinkt goed dus , ook ervaringen met de bloom ? Begin nu te twijfelen welke in roze was de bloom of day ..geen idee of er veel verschil tussen zit ?
Ik gebruik m nu n maand en ik vind m geweldig!! De Day is er (helaas) niet in het roze, dus wij halen n roze parasol hihi! Hij rijdt echt heerlijk, is zó wendbaar! En je kunt m als buggy straks zo aan tafel erbij zetten, zo hoog is ie. En de bak is ook hoog en lang. Heerlijke wagen.
Ooh en dat is echt fijn als je bij familie gaat eten of even op een terrasje! Ik had laatst de buggy mee ( Quinny zapp ) en dochter keek tegen tafelblad onderkant aan. Ze heeft maar lekker naast ons op de bank gezeten toen!
Passen universele parasolletjes wel op de Day? Dacht dat dat niet ging, maar als dat wel kan ga ik geen 40 euro uitgeven voor de joolz parasol.
Als t goed is wel; we gaan t zo proberen! Ja dat aanschuiven is fijn; kind van vrienden zit in zijn joolz bij ons aan tafel mee te eten. Is misschien niet precies de hoogte, maar hij zit niet onder de tafel!
O, ik moet zeggen dat ik dat nooit geprobeerd heb, maar als ik me een beetje voor de geest haal hoe die systemen ongeveer bevestigd worden, dan denk ik van wel. Ik zou het in de winkel gewoon uitproberen/vragen.
Tegen ons zeiden ze in de winkel dat er geen universele parasol op past... Vanwege het ovalen frame. Zo vinden wij het erg jammer dat er bij de limited edition geen bijpassende parasol zit. Wij hebben er dus een zwarte bij gekocht.
Hier ook een Joolz gehad (ivm komst tweede ingeruilde voor een donkey). Ik ben zeer tevreden over de Joolz en ook de service die wordt geboden door de leverancier. Wat betreft het verschil tussen de Bloom en de Day is dat de Bloom een oudere versie is. Dit was de eerste kinderwagen van Joolz en die had last van kinderziektes (problemen met het frame en de wielen). Joolz heeft toen een inruil/upgrade actie gehouden voor iedereen die een oude Bloom had. De Day is de verbeterde versie dus ik zou zeker voor een Day gaan. Controleer dat goed hoor, want voor je het weet koop je een kinderwagen met problemen en dat zou zonde zijn. Ik zou sowieso als je een kinderwagen op MP koopt nooit een oude wagen kopen. Joolz geeft drie jaar garantie. Dus als je een van twee jaar koopt zit je goed. En die zijn er genoeg te vinden op MP. Verder kun je nu al heel goedkoop een nieuwe kopen omdat Joolz dit jaar met weer een nieuwere versie is gekomen (o.a. een krasvrije laag op het frame). De winkels willen dus van hun oude voorraad af. Je kunt nu al een nieuwe voor 700 euro kopen!!! En op MP vragen mensen naar mijn mening nog wel de hoofdprijs voor een tweedehands wagen (aan de andere kant is je wagen natuurlijk wel behoorlijk waardevast en dat is ook wel fijn). Succes en mocht je nog vragen hebben laat maar weten wat ik ben echt superfan van de wagen!! PS Wij hadden nooit een parasol en die heb ik ook niet gemist
In de winkel vertelden ze ons ook dat de universele paraplu niet op de joolz zou passen ivm het ovale frame. Maar de bijpassende paraplu is naar mijn mening niet echt handig want hij valt er bij ons steeds af....
Ik kan het allemaal alleen maar beamen! Fantastische wagen! En ook hier geen parasol. Heb een dooky gebruikt, echt ideaal!
Ik heb de Joolz day limited edition nautic gekocht. Tweedehands nog 700 euro. Dus ze zijn idd waardevast. Verder heb ik ipv dat grote net een beugel gekocht waar je je boodschappentas aan kan hangen. 9,95 euro bij de babydump. Ik vind de Joolz echt een paradepaardje onder de kinderwagens. Echt een mooie kinderwagen die niet iedereen heeft.
Super wagen! Ik zou de UV sunhood erbij kopen! Ik heb een parasol en de sunhood maar de sunhood houd je kleintje steeds uit de zon. Met de paraplu moet je bij elke bocht wisselen al je een wandeling maakt.
Wij hebben de Expedition in huis staan. Nog een maand wachten tot er ook een kindje in ligt maar hij staat nu al mooi. In de Prenatal hebben we trouwens een paraplu van de Prenatal erop gezet om te kijken of dat kon en dat ging gewoon.
Wij hebben een day en nu een maand in gebruik en bevalt heel goed, wat weinig ruimte voor boodschappen, maar verder prima. Heb een universele parasol van prenatal en dat gaat wel, maar heb toch meer een dooky gekocht omdat je met en parasol altijd blijft klooien.