Babboe City: wie weet dit?

Discussion in 'De lounge' started by Hester, Apr 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hester

Hester Niet meer actief

Binnenkort kopen we een Babboe City, die wordt gemonteerd bezorgd. Ik twijfel nu of ik er een peuterschaal bij moet doen voor mijn kleinste, hij is dan net 1 maar wel groot en kan goed zitten.

Weet iemand toevallig hoe de peuterschaal bij de bestelling meegeleverd wordt: zetten ze die vast op het bankje van de City of moet je dat zelf doen en zo ja, is dat lastig?

En mijn andere vraag is: kan mijn oudste (bijna 5, lang maar dun) er dan nog wel lekker naast zitten? Of kan ik ze beter samen op een kussen op het bankje laten zitten en die peuterschelp niet bestellen?

Niemand bij mijn oudste op school heeft een City, dus ik vind het lastig in te schatten hoe breed het bankje is door de ronde vorm van de bak :)

2. Hester

Hester Niet meer actief

Helemaal niemand? :(

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

Aug 25, 2010
    1,718
    0
    36
    Wij hebben de babboe big, ook gemonteerd afgeleverd. Wij hebben de babyschaal. Die wordt er los bijgeleverd en moet je zelf monteren. Mijn vriend heeft het gedaan, het is gelukt maar het was aardig wat werk.

Over de ruimte ernaast durf ik niks te zeggen, omdat de breedtes niet gelijk zijn.. Ik vind zelf de babyschaal super!!!

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Misschien anders een idee om naar een fietsenwinkel te gaan waar ze de city verkopen.

daar kun je hem voelen en aanraken en even testen, en natuurlijk ook even zien hoe hij eruit ziet met of zonder babyschaal...

5. Anta

Anta Actief lid

Aug 10, 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds heel blij dat mijn jongste in de peuterschaal zit. Er is dan niet heel veel ruimte meer naast. Het monteren is niet moeilijk,volgens mijn man.

6. Hester

Hester Niet meer actief

Bedankt!

7. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    3,694
    0
    0
    Ede
    Ik zou ook kiezen voor de peuterschaal. In de city is die trouwens iets moeilijker te monteren aangezien de hoeken rond zijn, maar is volgens mij wel te doen.

Share This Page