Red me! :p

Discussion in 'Eerste symptomen' started by yasmiine, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    goedemorgen dames!
    ik word al dagen gek, en ik hoop dat jullie mij dat gevoel een beetje kunnen afnemen

ik heb 26 september en begin vorige week onveilige seks gehad (mijn man en ik hebben niks "gepland", maar willen wel graag een kindje). Omdat ik nooit regelmatig ongesteld ben geweest, weet ik niet wanneer mijn volgende menstruatie zou moeten zijn. Als ik een cyclus van 28 dagen dagen reken zou ik het 4 oktober geworden moeten zijn.
    Ik heb al dagen last van buikkrampen, licht roze en nu wat bruin bloedverlies, afscheiding, heeel erg opgezette buik en ben heel moe.
    Eerst dacht ik dat ik ong werd, maar het komt maar niet.
    ik heb zaterdagavond een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief..

kan iemand me wat meer vertellen? kan het zijn dat ik te vroeg getest heb enz? kan het de 2e keer raak zijn geweest en dat ik daar nu al symptonen van krijg?

bedankt.
    groetjes!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Je kan het beste even een paar dagen afwachten en dan weer testen, zolang je ongi niet komt kijken is het goed nieuws ;)

3. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    zo laat mogelijk testen,dan heb je beter en meer kans dat het goed getest word
    sommige testen pakken de waarde nog net niet uit je test
    en wat ik altijd advieseer,test elke 3dagen
    in die dagen dat je niet test,kan de waarde wel gestegen zijn,mits je zwanger bent

heel veel sucses

Share This Page