Hallo hallo, Ik ben nu bijna 9 weken zwanger, en werd vanaf zo'n anderhalve week geleden elke dag aan het eind van de middag misselijk, dat bleef ook zo tot sávonds laat(alleen snoep en ijsjes kon ik eten)! Nu ben ik sinds 2/3 dagen veeeel minder misselijk. ik vroeg me af of jullie dit kennen? Ben namelijk erg bang voor een miskraam! Ook heb ik een vraag over afscheiding De ene dag is het bijna niets en de andere dag best veel.. is dit normaal? groetjes!
zou je graag willen helpen met een antwoord,maar die heb ik niet voor je helaas ik heb eigenlijk in geen van me zwangerschappen veel afscheiding ofzo gehad nu nog niet,en ben in al me zwangerschappen nog niet 1keer ziek geweest
zal iemand vast meer over weten ik ben echt nooit misselijk en of ziek geweest hihih wel lekker natuurlijk maar als je het eerst wel was en nu niet meer dat heb ik al wel vaker gelezen,dat het na een bepaalde tijd minder word
Ja dat heb ik ook gelezen! maar niet dat het na 9 weken al minder wordt..En wat ik dan ook heb gelezen is dat je zwangerschapssymptomen voor een miskraan afnemen en daar maak ik me nu zo'n zorgen om!
Het wil niet zeggen dat als je minder misselijk bent je een miskraam krijgt.....ben er maar blij mee zou ik zeggen, haha! Misselijkheid is echt zooo irritant. Bij mij neemt de misselijkheid nu ook af, gelukkig maar... Zolang er geen bloed bij je afscheiding zit of heftige krampen hebt dan hoef je je echt geen zorgen te maken
Toen ik de miskraam kreeg had ik nog gewoon volop zwangerschapskwaaltjes. En dat heeft ook nog ff geduurd voordat dat weg was. Terwijl het hartje al een week niet meer klopte. Dus dat zegt niet altijd wat.
dat je klachten minder worden hoeft niet ergens op uit te draaien hoor heb er 4gehad(mk) en ze waren alle 4 heel verschillend
positief blijven denken en vooral niet stressen klinkt simpel,maar proberen gewoon ben beniuewd donderdag heel veel sucses