Iemand Vinyl nodig?

Discussie in 'De lounge' gestart door happyglow, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb een super tip voor jullie. Misschien hebben sommige al gezien dat ik vinyl wil leggen en wij hebben het op het moment net zoals heel veel gezinnen in deze crisis niet breed. Maarja we krijgen gezinsuitbreiding en om nu een kamer in te richten op beton is ook niets dus er moet echt een vloer in haha. Ik maar zoeken en zoeken en kwam overal voor 45m2 zolder (goedkoopste) uit op minimaal 200 euro. ook met alle acties e.d. en dan heb je vinyl van 0,8 mm dik.

Toen eens via marktplaats terrecht gekomen bij deze man (Stefan):

Marktplaats.nl - ARMSTRONG VINYL TEGEN SPOTPRIJS!!!!! - Stoffering | Vloerbedekking

Die dus een winkel in kunstgras heeft. Ooit dacht hij dat het een leuke bijzaak zou zijn om ook Vinyl te gaan verkopen maar hij raakt het aan de straatstenen niet kwijt en aangezien het kunstgras wel enorm goed loopt heeft hij gewoon de opslag ruimte hard nodig.

Ik heb nu voor 80m2 aan vinyl gekocht (kan ik meteen ook dat vieze tapijt op de 1e verdieping eruit slopen:D) voor 150 euro en het word nog bezorgd ook!!

Het is ARMSTRONG Vinyl van 3 mm dik en normaal zou ik voor 80 m2 ongeveer 2000 euro kwijt zijn. Google maar eens op ARMSTRONG vinyl.

Dus ik dacht ik kan zowel die aardige man helpen zn voorraad kwijt te raken als iemand die wellicht vinyl nodig heeft!

:)

Deel Deze Pagina