Nou ja zeg! Mijn neef is de eigenaar van een juwelierdzaak in groningen en toen hij de winkel wilde openen vandaag, kwamen er 3 gewapende overvallers binnen die onder bedreiging met pistool even voor 50.000 euro aan sieraden hebben buit gemaakt. Waar gaat het heen met deze wereld?RTVNoord.nl - Waar je Groningen ziet en hoort - Home hier staat een filmpje.. Ik kan hier zo kwaad om worden he, waar halen zulke gasten het lef vandaan!?
Helaas is het aan de orde van de dag tegenwoordig lijkt wel. M'n moeder werkt bij een importeur van horloges en die horen het zowat dagelijks. Verschrikkelijk voor juweliers om dat mee te maken!!!!
Bah! Mijn tante is vorige week ook overvallen in de kledingzaak waar ze werkte in Groningen. Man heeft haar met een mes bedreigt en opgesloten ze kon er pas na een halfuur uitkomen. Schijnt dat de man al meerdere overvallen had gepleegd!
Ik hoorde het vanavond van een collega die daar vlakbij woont en toen ik je berichtje zag staan dacht ik al: het zal toch niet dezelfde zijn? Zo vreemd om zoiets te zien, ik kom heel vaak in die straat. Hopelijk kan hij er een beetje mee om gaan en heeft hij er niets aan overgehouden. Het lijkt me echt enorm ingrijpend om mee te maken
Het is geen cliché, je hoort het écht steeds vaker. Ben bang waar het toe gaat leiden, deze toename van (brute) overvallen, zowel in winkels als bij mensen thuis.
jee ik hoorde het idd. zag op tv ook dat iemand gefilmd had met zijn of haar mobiel.. gewoon op klaarlichte dag en er fietst gewoon iemand voorbij en er rijd iemand voorbij.. raar he! en ik wil echt niet discriminerend over komen he maar als ik naar opsporing verzocht kijk is het 9 van de 10 keer van noord afrikaanse afkomst en licht getint.. erg he! dat deze mensen ervoor zorgen dat de mensen van dezelfde afkomst die hier alles goed doen en perfect in de samenleving passen zo'n andere kijk op zich krijgen!
vreselijk ja! Ik las het gisteren op 112Groningen.nl - Home wat een jeweetwelllen zijn dat! aah ze moesten eens weten wat ze hier de slachtoffers mee aan doen!