Red mijn vakantie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sugarblossom, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Van de week ging House al op zwart en nu dit, tssss....:(

2. Jel

Jel Niet meer actief

Zo, ik heb ook gekeken gisteravond. En ik vind het jammer dat het zo raar afgelopen was voor Hart van Nederland. Had graag nog de oplossing willen horen.

Wat ontzettend smerig van die pleeborstel met die wormpjes. En die man zeggen dat het muggenlarfjes waren, haha... En met die UV-lamp kijken voor vieze vlekjes op de muur. Het is toch te vies voor woorden, zoveel vlekjes als er te zien waren. Daar word dus echt niet schoongemaakt.

Misschien word ik wat ouderwets en mag ik niet oordelen, maar die jongen was 15 jaar en had tatoeages op zijn armen en rookte. Dat roken komt natuurlijk wel vaker voor onder jongeren, maar die tattoo's. :$ Ligt het aan mij of was hij daar nog best jong voor?

Ik had ergens wel wat te doen met die vrouw van dat vakantiepark. Je kon aan haar zien dat ze echt met een bek vol tanden stond en niet goed wist hoe ze moest reageren. Het zou op 1 juli klaar zijn, maar dat hebben ze niet gered op die datum. Niet om het goed te praten hoor, want het is natuurlijk niet normaal om zoiets te doen wanneer mensen denken lekker op vakantie te zijn.... Niet normaal, al dat glas.
    Jammer dus dat het ineens afgelopen was. :(

3. Jel

Jel Niet meer actief

Oja, dat huwelijksaanzoek. Vond er niks romantisch aan. ;)
    Volgens mij wist ze er al van dat hij haar ging vragen, ze liepen echt zo naar een plekje op het strand toen daar gelegenheid voor was.
    Normaal moet ik bij huwelijksaanzoeken weleens een traantje wegpinken, maar hier werd ik niet warm of koud van.

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Goede all-inn vakantie, alles inbegrepen, behalve t water van t zwembad.
    Zal ons hotel alvast n mailtje sturen of t zwem water ook bij all-in hoort.

Dat glas in die zandbak, gekkenwerk zeg!

En idd goede zet van SBS ahum!! ;) :x

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ja maar toen was het een mooi en net park.
    Je kon toen ook met je eigen tent staan, weet nu niet of het nog steeds is.
    Voor mij is het al heel wat jaartjes geleden.

Wel jammer dat wij nu niet weten hoe het afgelopen is.

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik was ook aan het kijken en toen was het ineens afgelopen. was totaal verbaast en weer z'n leuk foutje van sbs

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    was echt z'n aanzoek van zullen we een frietje gaan eten. geen ring, geen romantiek maar gewoon even tussendoor.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Jammer dat we niet hebben gezien hoe het afloopt..

1 ding begrijp ik alleen niet.. Die meiden die naar SunnyBeach gingen, wisten voor vertrek al dat er geen water in het zwembad zou zitten.. Er is ze zelfs iets anders aangeboden maar dat wilden ze niet, want ze wilden perse daar naar toe omdat die vriendin daar ook zat..

Dan is het toch gewoon hun eigen schuld? Of heb ik gewoon niet goed naar dat verhaal geluisterd? haha ;)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ja dit heb ik ook begrepen. ze hebben een keus gehad en die was niet goed genoeg. hun hadden 3 opties gegeven en die hotels zaten vol. met een ander hotel namen ze geen genoeg. tja dan vind ik dat ze goed genoeg hebben geinformeerd en geholpen. uiteindelijk izjn ze toch ook voor een ander hotel gegaan dus wrm dan ineens wel

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Oke, dan heb ik het toch goed begrepen.. Vind het een beetje raar om dan ter plaatse zo moeilijk te doe als je al op de hoogte bent van het feit dat je in het hotel niet kan zwemmen.. En het dan nog gek vinden dat reisorganistaties niet meer altijd thuis geven als je niet tevreden bent.. Dat komt m.i door dit soort mensen..

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja die ene jongen ja ronduit asso dat je op je 15de idd al 2 tattoo's heb en ja zag er niet uit

en idd die meiden wisten dat er geen water was idd appart

12. tulip

tulip Niet meer actief

ik vond het idd ook wel typisch dat ze gewoon afreisden, ik denk dat ze toch heel graag dan op vakantie wilden, maar ik had het niet gedaan.

dat aanzoek was idd waardeloos. Als ik daar gezeten had en alberto stegeman had zo'n opmerking tegen mijn vriend gemaakt, dan had ik toch wel verbaasd geweest, zij wist er al lang van.

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Die moeder van dat gezin heeft toch die longziekte COPD???
    Vindt het dan toch een beetje raar dat het halve gezin rondt om haar heen staat te roken...maar dat zal wel aan mij liggen....

14. Jel

Jel Niet meer actief

Nee hoor, dat ligt niet aan jou, je hebt gelijk. Dat vind ik ook raar. Heb ik nog niet eens bij stil gestaan dat ze dat voor die moeder eigenlijk geeneens moeten doen. ;)

Sommige mensen denken alleen maar aan zichzelf. ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

haha, daar had ik niet eens bij stil gestaan.

16. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Balen, helemaal vergeten te kijken! :(

Maarre, ik snap eigenlijk helemaal niet dat zoiets je kan overkomen. Ik lees altijd heel veel beoordelingen en maak mijn keuze op grond van wat ik persoonlijk belangrijk vind. Dergelijke problemen als in dit programma ben ik echt nog nooit tegen gekomen en ga heel vaak op vakantie!

17. Jel

Jel Niet meer actief

Straks in Shownieuws SBS6 waarom het programma voortijdig eindigde.
    Ben benieuwd wat er over gezegd word. Dacht meer dat het een foutje was???? :(

18. Jel

Jel Niet meer actief

Het was een technische storing.

Iemand heeft onder de naam Alberto Stegeman getwitterd dat een reisorganisatie een rechtszaak ging beginnen, dat daarom de aflevering stopte. Maar dit bleek dus niet zo te zijn.

19. MHMW

MHMW Niet meer actief

Gister weer gekeken. Het hotel in Malgrat de Mar ken ik. Mijn zusje heeft daar 3 jaar geleden stage gelopen. Een zeer slecht hotel, toen al! Sommige dingen hebben ze niet in beeld gebracht, maar daar zijn een hoop dingen niet bepaald netjes. Ik stond echt vreemd te kijken, toen ik camping De Berckt voorbij zag komen. Normaal een zeer nette en mooie camping, maar nu door een stomme samenloop van omstandigheden in de problemen gekomen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en dat voor de gedupeerde een passende oplossing wordt gevonden. Want tja, hoe het is afgelopen dat weten we dus niet. Stomme storing zeg!

Deel Deze Pagina