Red mijn vakantie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sugarblossom, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja erg ranzig!

Ik zit gelijk die hotels te bekijken op zoover en vraag me serieus af of mensen dit soort sites nooit checken. De hotels van vanavond staan allemaal slecht aangeschreven...

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wat een ranzige zooi komt er weer voorbij. Ik schrok wel echt van die vrouw met haar dochtertje. Gewoon bedreigd worden in je hotel. Echt erg!

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    waar woon je dan ergens als ik vragen mag ;). ik woon er nl ook niet ver vandaan ;)

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik kijk weer :D Heb het verleden week gemist was niet thuis.

5. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zo ongeveer 19km van Baarlo vandaan. Ik woon in Beegden hihi wat grappig dat jij ook in de buurt woon ;)

6. Jel

Jel Niet meer actief

Hier word er ook weer gekeken.

Het eerste onderwerp heb ik niet goed opgelet. Maar nu: echt smerig dat hotel. Bloedvlekken in de matras, vieze roosters, een geel douchegordijn ipv wit, lichaamssappen op de muur, vieze rubbers in wasmachine, vieze oven, alles te vies voor woorden. Ben benieuwd wat ze in het hotel er op te zeggen hebben.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Klinkt niet echt fijn wat eng zeg! Heb het toen niet gezien. ;) Denk dat ik maar even de herhaling van vorige week gaat kijken morgen.

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dat vind ik ook niet kunnen. Glas in het zwembad echt levensgevaarlijk!

9. Jel

Jel Niet meer actief

Wie kijkt er ook weer?
    Weer dezelfde camping erop met dat glas in het zand etc...

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Het arme mensie, ze stond er zo hulpeloos bij...zit nu zwaar aan de antidepressiva denk ik :D
    Maarja in het hoogseizoen je camping gaan verbouwen is vragen om moeilijkheden natuurlijk ;)

11. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik zei al, mooi niet dat ik ooit nog in Baarlo ga zwemmen, dan rij ik wel wat verder naar eindhoven ofzo.

Deel Deze Pagina