Red mijn vakantie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Young Flower, 13 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Zit weer met verbazing te kijken, maar wat mij het meeste verbaasd is checkt niemand recensies van een hotel? want alle hotels die tot nu toe voorbij komen worden bij bv. zoover al heel slecht beoordeeld.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Ja echt erg. Ja dat snap ik ook niet

3. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik snap best dat het soms echt niet van te voren te voorspellen is zoals het gezien die gewoon onder valse voorwendselen op een andere camping is neergezet. Die konden het niet zien aankomen, maar alle hotels en appartementen die er vanavond waren scoorden onder de 6 dan weet je toch al genoeg. Het is een hoop geld wat mensen betalen dan wil je toch zeker weten dat je goed terecht komt. Vind het zo sneu voor die mensen die zoveel betaald hebben

4. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb samen met mijn vriend ook zitten kijken. Het gezin in Hongarije had hier niks aan kunnen doen. Echt dikke vette pech gehad.
    Maar ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriend. Checken zij Zoover.nl niet voordat ze een accommodatie boeken? Ik zelf doe dat namelijk altijd, maakt niet uit of het een hotel is voor een weekendje weg of voor wintersport. Ik check eerst de ervaringen op zoover. Als de accommodatie een cijfer krijgt onder de 6 of 6,5 hoeft het voor mij al niet. Natuurlijk heb je het niet altijd voor het zeggen.

5. Young Flower

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Nee je weet het nooit zeker. Maar als je gewoon goed leest kom je er vaak wel achter hoe het daar is. Maar ondanks dat kan je verte pech hebben. Die 2 hotels hadden maar een 5 en veel klachten over het eten ed dan weet je het wel

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Daarbij vind ik de kosten vaak wel meevallen? In vergelijking dan he. Als je voor een dubbeltje op de voorste rij wilt zitten....500 euro voor 2 weken AI in het hoogseizoen, dat is vragen om problemen hoor. Tuurlijk is dat 2000 euro voor een gezin, maar dat ben je voor een stacaravan in Spanje ook kwijt in die periode.

En je ziet toch vaak dat de problemen ontstaan bij organisaties als Gogotours, Jiba etc. De goedkope jongerenvakanties.....

7. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ja was pas geleden ook een Nederlands gezin die in een all in resort in Turkije zaten maar waar alleen maar Russen waren en totaal geen Nederlanders, dus hadden ze geen leuke vakantie want bij het reisbureau was aangegeven dat het een populaire bestemming was onder de Nederlanders.
    Maar er waren dus geen Nederlanders dus hadden ze red mijn vakantie ingeschakeld en werden in een ander hotel geplaatst.

Toen dacht ik wel ????
    En ik ging gelijk de beoordelingen opzoeken van dat hotel en er stonden meerdere reacties in dat er zeker 80 tot 90% russen in het hotel zitten dus als ze die hadden gelezen hadden ze het kunnen weten.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Precies ik check altijd zoover. Zelfs voor 1 hotel overnachting.
    Zeker met kids wil je zekerheid dat je goed zit. Hotel moet minimaal een 8 hebben. Natuurlijk zitten er ook wel eens mensen bij die klagen maar als ruim een kwart negatief zou zijn zou ik al vraagtekens zetten en bij de helft moet je het echt niet doen

Gisteren ook gezin dat boekte via "vakantie discounter". Echt de naam alleen al zorgt er voor dat ik daar nooit zou boeken.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Echt bijna altijd van die zure krenten die een 6+ sterren all in RIU vakantie verwachten voor € 2,50.
    Wat een waardeloos programma.

10. Amare

Amare Niet meer actief

Zelfs in 2009 was er al een recensie over die camping waaruit je duidelijk kon opmaken dat het niet zo was als voorgespiegeld.

11. 5 jaar geleden, toen ik nog jong en naïef was :D, keek ik ook niet op Zoover.. Ik was dolgelukkig met een boeking bij de Droomgaard, lekker dicht bij de Efteling in de buurt enzo en met zo'n naam móést het wel fantastisch worden. Tot we daar waren en de accommodatie echt te ranzig bleek voor woorden. Sindsdien check ik áltijd de recensies op Zoover en op een aantal andere websites. Maar goed, ik kan me dus voorstellen dat mensen deze fout ook maken (één keer, zij controleren vanaf nu ook vast héél goed :p ).

Waar ik wel van schrok, is dat booking.com zo slecht reageerde en dat ze daar zelfs bekend om zouden staan. Wij boeken tegenwoordig altijd via booking.com (en ook daar check ik uitgebreid de recensies, als ze onder de 7,5 scoren, boeken we sowieso niet), en hebben alleen maar goeie ervaringen..

Deel Deze Pagina