Ik heb nu een tijdje die van puur mama geslikt, maar vind het erg prijzig (15 euro voor 30 stuks). Ik vind dit nogal wat dus vroeg me af, zijn er ook goedkopere alternatieven? Ik wil het best kopen hoor, maar dit moet toch goedkoper kunnen?
Ik ben nu 19 weken zwanger en slik al sinds het zwanger worden Gravitamon, volgens mij 15 euro voor 100 tabletten. Visolie tabletten is nergens voor nodig, wilde deze eerst ook gaan slikken en schrok ook van de prijs. 1x in de week vette vis is meer dan genoeg visolie.
Ik heb een blauwe pot.. w8 ff even naar de kast lopen voor t merk.. Sunwell, krachtige visolie Omega-3. 100 softgels Volgens mij waren die iets van 13 euro.. In verhouding flink goedkoper dan de Puurmamma's
Ik slikte tijdens de vorige zwangerschap gewoon visolie-capsules van het Etos-merk, is aanzienlijk goedkoper dan merk-spul! En net zo goed ook. Nu slik ik alleen zw-vitamines, geen visoliecapsules meer.
Ik nam ze ook maar ben nu op zwangerschapsvitamines overgestapt waar al visolie bij in zit.. Deze zijn volgens mij nieuw. Ze heten compleet mama plus visolie en zijn van davitamon. Dan heb je dus alles in 1.
Ik slik visolie van bional zijn er 100 voor rond 15 euro ofzo.is duur vind ik wel maar heb voor me kleine dametje over ik eet namelijk geen vis ga al over me nek als ik het ruik vond wel goed altenatief en deed het al voor dat ik zwanger was.
Hema!! Die kwam bovendien een tijdje terug als beste getest uit de consumentengids. Die zijn maar een paar euro per potje.
Omega-3-vetzuren zijn belangrijk voor de ongeboren vrucht en in de eerste levensmaanden van de baby, vanwege hun belang voor het zenuwstelsel en hun bijdrage aan de ontwikkeling van de hersenen. ( Efamol Moeder & Baby. Een combinatie van visolie en teunisbloemolie voor een gezonde zwangerschap en de ontwikkeling van de hersenen van de groeiende baby. Essentile bouwstoffen voor beiden! ) Ik gebruik die dus van Efamol, ze zijn wel duur, maar ik lust absoluut geen vis.. brr.. en wil graag het beste voor mijn beeb. De ass. van de verloskundige vroeg ook of ik het gebruikte, ze zei, het is de laatste tijd heel erg in opkomst, ben benieuwd wat er over een aantal jaar zichtbaar van zal zijn. Ik ook... straks hebben we een super intelligent kind en voel ik me zo dom.
Deze heb ik zelf verkocht en slik ze ook. De omega 3 visoliecapsules kun je nu bestellen voor max 2 maanden voor de prijs van 5.85. (1 maand kost 3.90) Let op: je moet dan om verdere koopverplichtingen te vermijden een kort telefoontje plegen om het weer aqf te zeggen. anders zit je er dus weer aan vast. maar dan kun je het 2 maanden proberen. Mocht je ermee verder willen gaan, kost de visolie capsules uit mijn hoofd 19 ongeveer.
Bedenk wel, dat de visolie capsules van puur Mama de enige zijn met de juiste hoeveelheid DHA, waar het nu juist om gaat in die dingen. Je moet minimaal 300mg DHA binnen krijgen en de meeste visolie capsules komen niet eens tot de helft.. Die van puur Mama wel. Je mag overigens na 4 maanden stoppen met de visolie en alleen nog vitamines slikken. Kijk dus niet alleen naar de prijs van producten, maar vooral of er in zit wat je nodig hebt.
Ik las op de site van Efamol het volgende: Omega-3-vetzuren zijn belangrijk voor de ongeboren vrucht en in de eerste levensmaanden van de baby, vanwege hun belang voor het zenuwstelsel en hun bijdrage aan de ontwikkeling van de hersenen. Om ervoor te zorgen dat in deze behoefte aan vetzuren voor de baby wordt voorzien, is het belangrijk voorafgaand aan de zwangerschap via voeding een goede hoeveelheid vetzuren in te nemen. Ook gedurende de zwangerschap en het geven van borstvoeding is het belangrijk voldoende vetzuren binnen te krijgen. Met name in de laatste drie maanden van de zwangerschap is de behoefte aan DHA en AA groot. In deze periode worden de hersenen van de baby vier tot vijf keer zo groot. Efamol Moeder & Baby ondersteunt de gezondheid van de moeder en helpt haar om, in aanvulling op de voeding, een goede hoeveelheid juiste vetzuren binnen te krijgen voor zichzelf en de baby vóór, tijdens en na de zwangerschap. Dus ik slik ze gewoon de gehele zwangerschap door. Heb nog even naar de prijs gekeken: 60 capsules voor 17,95.
Dan heb je ook gezien dat er in de capsules van Efamol het volgende zit: - DHA (docosahexaeenzuur; omega 3) 123mg - EPA (eicosapentaeenzuur; omega 3) 28mg - GLA (gammalinoleenzuur; omega 6) 60mg Je hebt van de omega 3 en 6 maarliefst 300mg nodig, wil dit effectief zijn en dat bevatten de capsules van efamol bij lange na niet.
ik had ze eerst ook. maar moest ermee stoppen van mijn vk omdat er geen jodium inzit en dit juist erg belangrijk is voor je kindje helemala in het begin. dus heb ik vanaf toen alleen maar iets gehad met alleen maar folium en jodium en nog extra magnesium voor de krampen hihi. nu zijn die folium dingen op maar goed dat is nu ook niet meer heel erg nodig verder gewoon gezind eten dan krijg je genoeg binnen.