Wanneer is bij jullie die donkere streep te voorschijn gekomen of je navel naar buiten gekomen? Ik ga nu richting 34 weken en nog steeds geen van beide.. Al doet mijn navel wel erg veel pijn als ik hem schoonmaak.
ik heb wel een heeeeeeeeeel licht streepje onder mijn navel lopen maar mijn navel is niet naar buiten gekomen, gelukkig maar dat vindt ik zo lelijk!
Ik kreeg de streep bij mijn eerste in week 28 en nu kreeg ik 'm pas in week 34. Mijn navel was bij de eerste niet naar buiten geplopt, hij zat nog ver naar binnen en nu is ie al sinds week 32 gelijk met mijn buikoppervlak.
Bij sommige gebeurt dat gewoon niet hoor... bij de eerste geen van tweeën en nu bij de tweede is zo rond 32 weken mn navel een beetje geplopt maar nu is ie weer normaal... ligt eraan hoe de baby ligt, een donkere streep heb ik nooit gehad
Bij mijn vorige zwangerschap 42 weken en 2 dagen gelopen met een fikse buik, maar naveltje is keurig binnen gebleven en ook geen duidelijke strepen op mijn buik gehad
Iemand zei tegen mij dat een donkere streep ligt aan hoeveel pigment je in je huid hebt. Lichtblonde dames zullen er waarschijnlijk minder last van hebben. Bij mij is er nog niets te zien maar ik ben dan nog niet zo ver. Marijn
Mijn navel komt iets naar buiten... minder! maar ik heb als beeb een navelbreuk gehad dus wellicht dat het daar aan ligt?
Die streep heb ik al een tijdje, weet niet precies hoelang en die navel,... die is nu wel even zoek hoor. Ik denk sinds een week of 3 dat hij in ieder gelijk is aan mijn buik. Naar buiten steken zal ie niet zo snel doen, want zo is mijn navel niet!
Ik heb ook zo'n mooie zwangerschapslijn over mijn buik, van net onder mijn ribben tot aan mijn schaambeen. Ik heb niet opgelet vanaf wanneer die zichtbaar was. Mijn navel plopt niet naar buiten (behalve als mijn buik erg vol zit 's avonds), maar is wel ondiep nu. Het viel me onlangs pas op dat ik een moedervlek in mijn navel heb Groetjes, Wendy
Ik heb de lijn ook vanaf mijn schaambot tot net onder mijn borstbeen zeg maar. Mijn navel staat al een aantal weken gelijk aan mijn buik, maar ploept nog niet naar buiten. En ik heb nu jammergenoeg onderaan mijn buik wat kleine striemetjes :x
ik heb een lichte streep boven mijn navel. mijn navel zit ondiep en heel soms komt ie er een beetje uit
Vorige zwangerschap (tweelingzwangerschap) heb ik zowel een streep gehad als een platte en aan de bovenkant iets uitstekende navel! Ik was ook echt om te rollen ! Kan me niet meer herinneren wanneer dat alles is ontstaan. Wat ik wel weet is dat mijn navel nu sinds 1½ week alweer plat is en aan de bovenkant naar buitensteekt ! Baal er erg van en dan ben ik nu pas 13½ week! Waar gaat dat toch naar toe! Ondanks dat het er nu gewoon 1 is lijkt het erop dat ik straks weer om te rollen ben. Ik heb aan de 1e zwangerschap ook enorm veel striae over gehouden, zowel op mijn borsten als op mijn buik (zowel onder als boven mijn navel). Baal er wel heel erg van, maar ja, is voor een goed doel! Liever een "beschadigde buik" dan dat ik m'n kindjes niet had! Ik ga er maar gewoon mee leren leven . Groetjes Manou
geen streep. En mn navel plopt alleen naar buiten als ik opsta uit bed of iets doe waarbij mn buik bol staat...
Ik heb ook nog geen donkere streep en mijn navel ziet er wel wat anders uit, als ik lach, dan puilt ie naar buiten
Hier ook een streep. Ik had hem al vrij snel, hij wordt nog steeds donkerder en breder en hij loopt helemaal van boven naar beneden. Geen navel die naar buiten plopt.
De streep heb ik vanaf de 16e week ongeveer, heel licht, maar je ziet het wel. En mijn navel...de mijne zat altijd heel diep verstopt, maar merk nu wel dat ie wat meer naar de oppervlakte is gekomen en hij doet ook regelmatig pijn. Maar om nou te zeggen dat ie naar buiten is, nee dat ook weer niet.