Hallo dames, Mijn zoontje van ander half heeft een rood opgezwollen geslachtsdeel. Hij plast hier niet goed door, en heeft er erg veel pijn aan. Heb nu een antibiotica creme gekregen, en moet proberen (?) om zijn urine in een potje te krijgen. De dokter zegt dat het van zijn maag komt daarom word zijn urine onderzocht. Ik ging uit van een bacteriele infectie en is zo'n creme dan genoeg? Hebben jullie ervaring hiermee? En wat kan dit dan toch zijn? Als het zogezegd van zijn maag afkomstig is.
Misschien kan je even de apotheek bellen en vragen of ze een plaszakje voor je hebben? Plaszakjes zijn overigens ook niet ideaal, maar je vangt allicht meer op dan met een potje bij een kindje dat nog niet zindelijk is ! Verder, geen idee, sorry! Beterschap in ieder geval!
Dank jullie wel voor de reacties. Dat is wel een goed idee, zat te denken aan zonder luier rond laten lopen en dan opletten en opvangen het moet maar he!
Mijn zoontje heeft dit gehad maar ik moest alleen alles goed schoon houden dus wassen met water en geen cremes er op smeren e.d. Na 3 dagen werd het al beterder... Mijn zoontje had ook veel pijn met verschonen toen zo sneu. Maar ja verschonen moet toch echt gebeuren anders maak je het nog erger
Annetske, was het bij hem ook dik eromheen? En plastte hij niet goed hierdoor, en als hij plastte deed het dan pijn?
Ja zijn piemeltje en Balzak (om het zo maar te zeggen ) waren rood en hij had idd pijn bij plassen en bij het verschonen. Als hij moest plassen kroop hij mij aan of ging voorover gebogen over de salontafel hangen... Ik ben er mee naar de HA geweest en die zei goed schoon houden met warm water en wat vaker in bad doen. dit heb ik gedaan en na 3 dagen zag ik het verschil en had mijn zoon veel minder pijn...