Even mn ei kwijt hoor Ik ben inmiddels een week overtijd en mijn zwangerschapstest is negatief! Zit toch wel op hete kolen nu. Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben?
Hoe lang ben je al bezig? Heb je hiervoor een pil etc gebruikt? Is je cyclus normaal altijd het zelfde?
Nu 2 maanden pil loos Bij mijn vorige zwangerschap geen problemen gehad met ontpillen, altijd 28-29 dagen cyclus
hi Zonzon, ik ken je nog van een topic toen we zwanger wilden worden (jij van je eerste, ik van mijn tweede) was toen heel snel raak bij jou toch? raar hoor dat je al zo'n tijd overtijd bent, maar een negatieve test lijkt me dan dus ook echt niet zwanger, maar mogelijk toch nog 'ontpillen'.. ? succes, hoop dat je weer vlot zwanger mag zijn
Hey Ros! Ik weet het nog ja! Vorige keer was ik na 2 maanden zwanger, maar het was nu niet echt de bedoeling, haha! Nog steeds niet ongesteld en nog steeds negatief. Wel pijnlijke borsten dus wie weet dit weekeind wel ongesteld. Hoe is het met jou?
heb ik inderdaad ook gehad, werd die maand niet ongesteld, test was negatief, werd de maand erna gewoon wel ongesteld! had een hele cyclus overgeslagen!
hihi nee dat snap ik.. willen jullie wel graag tzt een tweede? hier alles goed met mijn 2 meisjes denken 'stiekem' af en toe wel aan een derde, maar ook niet nú. is al best druk met 2 kindjes dus is wel even goed zo
Jaa heel graag een 2e! Alleen we zitten nu midden in een verbouwing, dus dan moeten we snel alles afmaken.. Ben nog steeds niet ongesteld en een cupmaat groter? Heel raar