hallo mensen, ik ben nu redelijk overtijd maar heb niet echt veel symptomen. dit heb ik.. : af en toe steekjes in me buik vanmorge en gisteraaf misselijk.. aders door me tepels schijn chagerijnig te zijn wat volgens mij niet zo is schijn er vermoeid uit te zien wat volgens mij niet zo is verder heb ik geen opgeblazen gevoel of wat.. ben nu 15 dagen over tijd uitgaande van ee cyclus van 35 dagen. mijn cyclus ligt normaal tussen de 28 en 35 dagen. ik durf niet te testen help!
hoi hoi ik zou er zowie zo een testje aan wage dan heb je zekerheid en als je normaal op deze dagen zit is het het proberen waard succes duim voor je [-o< Myra
Als je er gewoon een test tegenaan gooit heb je zekerheid... dus ik snap niet waarom je je zo druk maakt...
hoi hoi zwanger of niet je kan er toch niets aan veranderen en deze onzekerheid is natuurlijk ook niet echt bevoordelijk dus komop trek de stoute schoenen aan en testen maar groetjes nathalie
Waarom durf je niet te testen? Volgens mij hartstikke zwanger. Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden? Dat onzekere lijkt me helemaal niets, na een test weet je tenminste waar je aan toe bent.