Hallo allemaal, net als zovelen hopen ook mijn vriend en ik zwanger te worden. Ben inmiddels nu vier maanden gestopt met de pil en twee keer een normale ongesteldheid gehad. Vorige maand was ik maar 2 dagen ongesteld (normaal 4 dagen) en deze maand weer maar 2 dagen. Heb toen 2 dagen niets gehad en toen ineens weer een bloeding. Heb vorige maand en deze maand af en toe wat steken in de linkerkant van mijn onderbuik. Heb het eigenlijk continue koud en de laatste keer dat ik ongesteld was heb ik echt nog nooit zo'n erge hoofdpijn gehad. Ik kon me nog amper bewegen. Ben vorige maand ook heel moe geweest (viel op mijn werk soms bijna in slaap) en heb nu ook last van mijn onderrug. En heb nu last van veel witte afscheiding. Vorige maand had ik ook steeds pijnlijke borsten. Herkent iemand deze symptomen? Oh ja vergeet ook nog dat ik steeds wisselende stemmingen heb, dan weer vrolijk en ineens erg verdrietig zonder reden (is erg leuk voor mijn vriend). Ik hoop op reacties!
Hoihoi, En hoe zit het met de cyclus? Wanneer moet je weer ongi worden? Met name die moeheid en wisselende stemmingen komen me bekend voor, heb ik ook erg last van gehad. Wanneer zou je evt kunnen testen.Je menstruatie is nog niet uitgebleven? Groetjes Marielle
Heb net een ruime week laatste "ongesteldheid" gehad. Die van twee dagen dus. Dus zou in principe wel kunnen testen maar durf eigenlijk niet omdat ik bang ben voor de teleurstelling. Heb trouwens ook een opgeblazen gevoel en voel me iets dikker al zegt mijn omgevind dat ik niet dikker ben?
Als je een week geleden je ongesteldheid hebt gehad zou je nu nog niet zwanger kunnen zijn. Dan zou je nu misschien een vroege eisprong hebben en daar last van hebben, maar dat zou wel snel na je ongesteldheid zijn. Je bent pas 4 maanden geleden gestopt met de pil, 2x een goede cyclus gehad, maar de laatste 2x niet, je lichaam kan nog heel goed aan het ontpillen zijn. Al die verschijnselen heb ik ook gehad met het ontpillen en ik werd gewoon iedere maand weer ongesteld. Ik heb er ook niet over nagedacht nog, omdat ik wist dat ik aan het ontpillen was. Ik wil je niet ontmoedigen hoor en ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent, maar ik denk dat de kans heel klein is als je een week geleden ongesteld bent geweest. Verheug je er niet te veel op, want dan is de teleurstelling des te groter
oke dank voor het advies, misschien moet ik ook niet zoveel hopen en het wat langer aankijken en maar gewoon zien. In ieder geval bedankt! Dacht het alleen omdat je soms hoort dat sommige vrouwen nog wel een soort van ongesteldheid hebben tijdens een zwangerschap? Was namelijk de laatste keer alleen bruin en geen bloed.
hoi hoi de symptonen wat jij hebt had ik bij youame ook bij youame verloor ik ook een paar dagen bruin en bleek al 8 weken zwanger te zijn maarja ieder lichaam is anders en kan je wel vaker voor de gek houden ze zou kunnen testen dan heb je in ieder geval zekerheid
Meid, ik hoop het echt voor je dat het wel zo is Wat Marline al zegt (en waar ik niet aan gedacht heb, hoofd als een zeef ) is dat je misschien wel zwanger bent, maar dan langer dan je denkt... Want het beetje bloedverlies zou natuurlijk ook een innestelingsbloeding kunnen zijn, hoewel het dan juist mooi roze bloed zou moeten zijn en niet bruin Je houd het wel spannend zeg Heb je geen testen in huis? Ren naar de winkel zou ik zeggen Zelf ben had ik gister ongesteld moeten worden en voel me al ruim een week zo raar als wat en heb ook nog niet getest, dus hoor wie het zegt... Maar eerlijk gezegd durf ik niet zo goed. Ben eigenlijk nog nooit overtijd geweest en heb me ook nog nooit zo raar gevoeld, maar toch ben ik gewoon bang dat ie negatief is en het een teleurstelling is. Misschien zondagochtend... als ik de duveltjes dan nog niet gekomen zijn... Laat je het hier nog wel horen als er iets gebeurt? Ben wel heel nieuwsgierig namelijk
oke ik ga vanmiddag dan maar een test kopen en dan moet ik er maar aan geloven. hopelijk wordt het geen teleurstelling. Maar jij zou ook al kunnen testen. Als ik jou was zou ik het meteen gaan doen!
Oke, als jij vanmiddag een test gaat kopen, ga ik er vanmiddag ook eentje doen. Ik heb een hekel aan boodschappen doen, dus dan doe ik m na de boodschappen, dan ben ik tenminste zo de winkel weer uit Ik hoop dat we straks allebei een positieve test in handen hebben, maar ik denk van niet (voor mezelf dan he). *kriebels*
Succes met testen meiden, hoop dat het voor jullie een vette streep positief zal zijn Ik pas nog even, en test pas van het weekend of maandag. Ligt eraan wanneer ik het aan durf En ik heb een clearblue thuis liggen die heeft vaak wat meer hcg nodig om posi te testen. (zover ik heb gelezen). groetjes.
Jeeetje jij bent zelfs al 4 dagen ovetijd! Ik pas 2 en ik durf eigenlijk ook niet te testen. Ik heb de matcare ultra en die zou 6 dagen voor nod al positief kunnen testen, dus laten we het hopen... Was eigenlijk pas zondagochtend van plan te testen, maar we gaan vanavond bij mn ouders eten, dus mocht ie positief zijn heb ik meteen wat te vertellen. En zo niet dan weten we het ook maar meteen ook, want steeds wil ik het uitstellen,maar ik word er ook steeds zenuwachtiger van. Ik hoop voor jou ook dat je dit weekend of maandag een dikke streep in je handen hebt
Die testen die je vóór de nod kunt gebruiken vertrouw ik niet zo. Maar jij bent ook lekker overtijd dus ik duim hard voor je. Je wilt dus vanmiddag/vanavond gaan testen, oeeeh spannend. Zou inderdaad een leuke verassing zijn Ik ben ook heel zenuwachig maar ik voel vandaag ongi krampen, steeds meer dus ben bang dat ik vandaag of morgen bezoek krijg van die duvels iig bedankt en jij ook veel succes straks ! Groetjes yach.
Ik kan het niet geloven en zit nog steeds naar de testen te staren, maar ze zijn echt positief! Ik heb er eerst eentje gedaan van romed, die zijn niet echt betrouwbaar, maar die had ik nog liggen, dus ik dacht als die al negatief aangeeft ga ik mn matcare er niet aan verspillen... Die gaf vet positief, dus meteen naar beneden gerent voor een matcare en die geeft ook vet positief! We zitten nu nog steeds samen er naar te kijken en we kunnen het niet echt geloven. Van de zenuwen kon ik meteen na de 2e test weer naar beneden rennen om mn hele lunch er weer uit te gooien. Eigenlijk voel me supergoed en helemaal niet zwanger, dat brengt dan weer de volgende zenuwen met zich mee.... Hoe staat het met jouw test Bokkie? Ik hoop zo voor je dat die ook positief is! Ga nu maar even mn banner aanpassen...
van harte gefeliciteerd prissie! is een gek moment hè als jullie het al weten en de rest van de wereld nog niet.
hai allemaal, Prissie van harte gefeliciteerd. Ik ben heel blij voor je! Helaas was de uitslag van mijn test niet positief. Jullie hadden waarschijnlijk allemaal gelijk en hebben de symptomen met name met ontpillen te maken. Toch overheerst de teleurstelling op dit moment! Maar goed volgende maand weer een kans! En prissie hou ons op de hoogte van je zwangerschap!
Weet je waar ik mezelf heel blij mee maakte toen ik voor het eerst echt goed ongesteld werd (dat is ook meteen bij 1x gebleven nu)? Gewoon het feit dat ik nu wist dat ik regelmatig ongesteld werd en dan ging ik me uitleven naar mn eisprong, ging ik erg ben best doen die te voelen en te weten hoe alles in elkaar zit. Klinkt misschien gek, maar de eerste keer was ik echt ontzettend blij dat ik mooi na 29 dagen ongesteld werd, meteen op de kalender gezet. Echt heel erg balen dat ie negatief was, maar ik zou het wel in de gaten houden, mocht je je echt raar gaan of blijven voelen dan zou ik over een weekje nog een keer testen... Ik hou jullie op de hoogte en ik hoop voor je dat jij dat ons ook snel kan doen
Gefeliciteerd Ik ben ongesteld geworden vanmiddag, ben er niet zo teleurgesteld om omdat ik het al verwachte door die ongi krampjes die steeds toenamen, volgende ronde nieuwe kansen Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe prissie. Groetjes.