Wat onder Puckababy the Bag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Snoesj, 24 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoesj

Snoesj Lid

3 feb 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Zijn er forumlezers die de puckababy the bag 4 seasons gebruiken?
    Zoja, liggen jullie kindjes nog in de zomerzak of zijn jullie al overgestapt naar de herftversie? Wat doen jullie je kindje aan onder de zak?

Bij mijn dochtertje in de slaapkamer is het nu nog rond de 20gr.
    Het is een vrij warm kamertje.
    Tot voor kort had ze nog een zomerzak aan en daaronder alleen een rompertje met korte mouwtjes.

Ik heb haar nu in de herft versie van de 4 seasons gelegd met alleen een luier om maar ben bang dat dat zelfs nog te warm is.

Hoe doen jullie dit?

Groetjes.

2. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Ik ben nog aan het afwisselen met een 'gewone' zomerslaapzak. Deze is wel dikker dan de zomerversie van de Puckabag. Als mijn zoontje in de gewone zomerslaapzak ligt, heeft hij een romper en een pyjama aan.

Ik heb hem vandaag weer in het herfstdeel van de Puckabag liggen. Hij heeft hierin alleen een romper zonder mouwen aan.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier nog de lente versie me daarin romper korte mouw, pyjama broek en sokjes.

4. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    hier overdag zomerversie met de kleertjes eronder wanneer die niet te stug zijn anders lekkere legging. Savonds herfts met alleen een romper en de roosters van het raam open en het raam op een kier.

5. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Hier was t vd week 19gr op dr kamertje en toen heb ik haar in herfszak gelegd met alleen romper aan.
    Nu is t 22 en is de herfstzak toch te warm dus zomerzak met mouwen en romper lange mouw en pyama met lange mouw.

Deel Deze Pagina