welke flesvoeding poeder straks?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danili, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Dag meiden,

ik had even een vraagje....

Ik ga straks wegens omstandigheden flesvoeding geven, maar nu wil ik graag weten welke voeding het meeste wordt aangeraden, en wat een beetje goede flesvoeding is, ook qua kostenplaatje zijn alle tips welkom!
    Ik heb nl ook hele goede berichten gehoord over de poeder van het kruidvat, die is relatief niet duur! En schijnt heel goed te zijn?
    iemand ideeen en ervaringen?
    Erg welkom!
    Bedankt!

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ook gehoord dat die van Kruitvat goed schijnt te zijn, alleen vind ik het een nadeel dat je em dus ook alleen maar daar kunt halen. Ik ga zelf weer voor Friso. Die is ook niet duur en in elke supermarkt, drogisterij en zelfs apotheek te krijgen en je hebt er veel varianten van.

3. sim

sim Niet meer actief

ik ga straks nutricia gebruiken, heb ik bij de eerste ook gebruikt, en na een aantal merken geprobeerd te hebben, reageerde ze hier het beste op.

succes met kiezen :D

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik gebruik friso bevalt uitstekend en is niet duur

5. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    wij hebben voor onze dochter friso gebruikt, en gaan dat voor de tweede ook weer gebruiken!

6. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Wij hebben nestle gebruikt. Ik denk dat naast het merk dat het belangrijk is vooral als je ook borstvoeding geeft dat je hypoallergeen voeding geeft. En ik denk dat ook hier geld iedere kind heeft zijn voorkeur en de ouders ook qua merk.
    Maar voor alles geldt. Vergelijk diverse winkels want ook hier geldt iedere winkel heeft andere prijzen. En als je alleen maar flesvoeding geeft is dat denk ik best lonend om altijd via zelfde winkel te kopen.
    Op kun http://www.degoedkoopsteluiers.nl/ kun je de prijzen vinden.

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik geef nutrilon en dat bevalt prima. Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat het kost. Heb wel gehoord dat kruidvat ook goed schijnt te zijn.

8. Snoepie

Snoepie Lid

20 jan 2006
    32
    0
    0
    Ik ben bij mijn eerste overgestapt van nutrilon naar kruidvat en dat ging prima. scheelt je echt wel veel in de portemonnee!

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik gaf Friso. Goedkoper en wat beter verteerbaar als Nutrilon. Kruidvat voeding schijnt idd goed te zijn, maar groot nadeel vind ik dat je het dus alleen dààr kunt halen. Ook schijnt het dat er minder voeding in die pakken zit, dan in de pakken van Friso en als je het dan om gaat rekenen het per saldo maar heel erg weinig scheelt..

11. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hebben onze kleine ook Kruidvat gegeven. En ze vond het ook gewoon lekker. Ze heeft ook weleens andere voeding gehad, toen bestond Kruidvatvoeding nog niet, maar het overstappen ging ook moeiteloos. Maar ik moet zeggen dat ze ook wel heel makkelijk was, wat dat betreft. Ze dronk alles. Maar kruidvat is lekker goedkoop en het is vast ook wel goed, want het moet toch aan een hoop eisen voldoen, dus daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn.
    Succes.
    Groetjes,
    Linda

12. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    okee, ik lees dus idd veel reacties over dast kruidvst goed schijnt te zijn. I heb vanmiddag een pakje gehaald, was 5.79...heb ze even vergeleken met de andere merken, en friso was geloof ik daarna de goedkoopste, maar ook evengoed 9 euro.
    maar als ik het goed begrepen heb, is het niet heel verstandig om (zomaar) van de een op andere voeding over te stappen toch? of heb ik dat verkeerd? dat als kruidvat niet bevalt, je alsnog overgaat op bv nutrilon? is dat schadelijk voor het kindje en zijn voeding? mag je dat zomaar zelf beslissen, of moet je dit altijd in overleg met bv consultatiebureau doen?

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Beter is iom cb en geleidelijk aan en niet ineens omschakelen.

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik gebruik Friso (comfort en normaal)

15. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik heb bij de eerste nutrilon gegeven en nu ga ik weer voor nutrilon, kost 7,99 voor 900 gram, dat valt toch ook wel mee (ligt er natuurlijk ook aan waar je het koopt)

16. monkey77

monkey77 Lid

21 okt 2006
    29
    0
    0
    Wij hebben nutrilon gebruikt , maar bij ons 2de kindje gaan we die van het kruidvat gebruiken.
    Heb gelezen dat er in de nutrilon en die van het kruidvat dezelfde ingredienten inzitten.
    En het scheelt enorm in je portemonnee!

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

similac. absoluut de goedkoopste. (lijkt niet zo als je naar de prijs kijkt maar je gebruikt per keer de halft aan poeder, dus echt goedkoper.) verkrijgbaar ook in supermarkt.
    mijn kleintjes deden het er erg goed op, en ze zijn soms ook in de aanbieding.

groetjes, lidwina

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kheb vandaag intake gehad met de kraamzorg en die zeiden me dat die van het kruidvat net zo goed was als friso en nutricia.
    Dus denk dat ik die van het kruidvat pak scheelt ook veel in prijs.

19. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoe lang doe je met zo'n pak eigenlijk?

20. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Similac vind ik erg goede voeding voor een leuke prijs!
    Ik gebruikte eerst Nutrilon, maar die werd ineens ongeveer 2 euro duurder, dus daarom ben ik toen overgestapt op Similac, die werd toen als beste getest.
    Ik koop de blikken altijd in de aanbieding 2 voor 9,99 en soms 2 voor de prijs van 1, 6,99!
    Als ik straks bij dit kindje ga stoppen met borstvoeding ga ik over op Similac.

Deel Deze Pagina