Prepaid mobiel maar ook internet, kan dit?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    IK zit al de hele middag te googlen maar kom er niet echt uit.
    Ben voor mijn vriend aan het kijken voor een mobiele telefoon.bedoeling is dat hij daar uiteraard mee kan bellen,smsen, en kan appen , facebook mail dat soort dingen.

Zijn voorkeur gaat uit naar prepaid,aangezien hij liever niet een jaar vast wilt zitten aan een bepaald bedrag. hebben namelijk vorig jaar in de situatie gezeten dat na failliesement werkgever we allebei werkeloos waren,gelukkig is dit binnen paar maanden opgelost maar ja datsoort maandelijkse kosten wil je dan liever niet hebben.

Nu vraag ik mij dus af of je bij prepaid ook een mobiele bundel kunt nemen. Zag al iets bij vodafone van 100 mb per maand voor 7,50. maar lijkt mij zo weinig aangezien ik meestal 250 mb verbruik en mijn wifi vaak aan heb staan.

optie 2 was dan de mobiel voor 160 euro loskopen en een sim only abbo van 1 jaar bij telfort voor 16 euro.

Nu zag ik ook een aanbieding bij vodafone . wel abbo 6maanden voor 28,50 en 6 maanden voor 37,50 en dan telefoon gratis. maar ja wel die hogere maandlasten.

wat zouden jullie doen. volgens mij ben ik bij het los kopen het voordeligst uit. maar is dan wel die aanschaf een keer wat hoger.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Goedkopere telefoon kopen 160 euro is erg duur hoor, gewoon een telefoon kopen die kan appen facebook e.d. kost rond de 100 euro. En dan idd sim only!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  4. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt ook Bliep, deze provider maakt gebruikt van het netwerk van t- mobile maar is wel prepaid. Je betaalt 50 cent per dag voor onbeperkt sms en onbeperkt internet. De ontvangst en snelheid is prima! je kunt het dagelijks aan en uit zetten. Bellen heb je geen bundel voor.

Is dat iets?

5. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Dank jullie wel voor jullie reacties!

T mobile gaat hem helaas niet lukken ,hier 0,0 verbinding met t mobile.
    Had een lg optimus l5 in gedachten. was van de week ff bij telecom winkel en vroeg in eerste instanmtie naar de samsung ace of iets anders in de richting en dat werd juist heel erg afgeraden vanwege dat het op een verouderde versie van android draaide. de jongen adviseerde dus die lg omdat die al de nieuwste software update had.

Weet niet wat jullie ervaring met de ace is?

zag nu ook een aanbieding van hollands nieuwe met die telefoon en dan 120 euro bijbetalen en dan sim omly met 275 bel min of sms en 500 mb voor 17,00 euro.

Heb alleen geen ervaring met hollands nieuwe

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik zou even googelen voor ervaringen met hollands nieuwe, schijnt slecht te zijn.

Ik heb prepaid van telfort, ik was supertevreden maar sinds eind vorig jaar moet je een aparte mobiele prepaidbundel kopen. Dit kost 5 euro (minimaal) per maand, weet ff niet voor hoeveel mb. Maar dat tegoed is maar 1 maand geldig daarna vervalt het. Ik gebruik het maar heel af en toe en heb dus nu geen mobiel internet.

Hema heeft trouwens ook prepaid, ik overweeg daarnaartoe over te stappen. Daar valt internet nog wel binnen het gewone prepaid bedrag en geloof dat ze ook op het kpn netwerk zitten.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb die in de link van fleursylvano, maar dan bij de t-mobile-webshop gekocht. Daarna heb ik bij symio een klein abbo'tje voor € 8,0 p/m met 100 belminuten/sms'jes en 200 mb internet afgesloten
    Zit op kpn-netwerk.

Als je bijv. thuis wifi hebt, gaat dat niet van je abbo-data af.
    Je kunt de telefoon zo instellen dat hij alleen data gebruikt als je (gratis) wifi tot je beschikking hebt. En mobile data handmatig aan- en uitzetten.

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb ook een los toestel gekocht (samsung s3 mini, 350 euro) en een goedkoop abonnementje bij simyo afgesloten.

Ik betaal 10.50 euro per maand, gedurende een jaar voor 100 belminuten/sms en 500 mb internet.
    Thuis zit ik ook op de wifi, kost niks extra's en gaat niet van je bundel af.
    Ik denk dat je met prepaid niet echt veel goedkoper kan.

9. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Samsung galaxy y, bij kpn of hi. Kost 100€, je krijgt er 50 terug op je bank.
    Bij hi prepaid kan je maandelijks een internet eindeloos bundel erop zetten en dan fb, wh.app etc.

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb een samsung galaxcy gekocht... prepaid kaartje van hi... en betaal per week 6 euro voor een internetbundel van 250 mb en onbeperkt smsen... na een week vervalt alles... word van mn beltegoed afgeschreven...

Deel Deze Pagina