redelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mikki, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    :confused: Wat een belachelijk mensen..! Ik zou uit me slof springen als mijn vriendin dat tegen mij zei..Ze konden mij de pot op..

Meid, het is joun leven en jij mag bepalen wat jij ermee doet, en niet je vrienden..
    Gewoon door klussen dus!
    En hoop voor je dat je echt snel zwanger bent! ;)
    Dat je met zo'n mooie dikke ronde buik op hun bruiloft staat..;)

2. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    wauw ik vind dat behoorlijk onnadenkend van die vrienden. Ik zou dat echt niet accepteren. De kinderwens is iets tussen jullie beiden, en die vrienden hebben daar niets mee te maken!
    Doen waar jullie je goed bij voelen, en als zij het er niet mee eens zijn, dikke pech. Dan mogen ze zich nog eens achter de oren krabben over hoe vrienden zich horen te gedragen!

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bedoelen ze het wel zo negatief als jij het opvat?
    Kan me niet voorstellen dat een vriendin dit vraagt namelijk...
    Misschien wil ze gewoon heel graag dat jij er bent?!

4. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    hierbij deel ik mijn mening met de rest....
    ik vind niet dat zij dit kunnen beslissen over jou leven..
    en daarbij, zou je 2 maanden niet stoppen en duurt het nog lang voor je zwanger wordt zou je jezelf voor het hoofd slaan... misschien was het eerder wel gelukt..
    dus leef je eigen leven en sta je daar met een dikke buik... ook leuk in het plaatje... had laatst een bruiloft van een collega van mij... daar stond volgens mij 2/3 van de vriendinnen met een dikke buik... zag er lekker vruchtbaar uit.. hihi..
    en mocht het zo zijn dat je er niet bij kunt zijn, wel heel jammer natuurlijk, maar dan is dat zo.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.819
    113
    Dat zijn toch geen vrienden zeg!

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik kan me vinden in de reacties van de anderen, ik vind het een absurde vraag en vraag mij bijna af of het niet als grapje gedropt is? Dit kan je toch niet serieus verlangen van iemand? En bovendien, waar bemoei je je mee?

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jeetje, dat vraag je toch niet.. het is toch jullie leven! Lekker voor jullie kindje gaan hoor!ls het komt, dankomt het :)

Snap wel dat je ermee zit.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik sluit me volledig bij de andere meiden aan! Ik vind het ronduit schandalig dat zij dat van jou vragen. Dus ik zeg.....geen rekening mee houden en er gewoon voor gaan.

xx

9. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    @TS ik ben nu wel benieuwd wat je gaat doen, hihi! Ook ik sluit me volledig bij de andere meiden aan..
    Succes met je keuze en ik zou je er zeker niet door laten beinvloeden!

10. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    waaaah, toen ik het las dact ik dit is een grap, maar je vrienden menen dit? Sorry hoor, sluit me bij voorgaande reacties aan. Zij zijn zelf ws niet bezig met een kinderwens, dus hebben ws. geen idee wat je van jullie vragen, anders zou je zoiets nooit vragen. Zwanger worden kun je niet plannen. Dus ga voor je droom. Veel belangrijker dan 100 bruiloften. Toch!

11. Mama van Roan

22 jul 2008
    56
    0
    0
    Dit zijn geen echte vrienden anders zouden ze dit toch niet vragen/verlangen van je, jij vraagt toch ook niet of ze de bruiloft afzeggen omdat jij misschien zwanger bent/zou kunnen zijn?
    Gewoon je eigen ding doen.

12. kira1985

kira1985 Niet meer actief

:confused: :confused: jeetje dat vraag je toch niet aan je vrienden!

Ik zou gewoon lekker doorgaan met klussen en dan zijn ze maar boos! dan zijn ze jullie vriendschap echt niet waard!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja jeetje hoe durven ze dit te vragen!

ook ik vind het echt belachelijk!
    gewoon doorgaan met klussen. en mocht je volgende maand zwanger zijn, jammer voor hun, maar geweldig voor jullie!
    mijn man keek me gelijk aan van ja daaag dat meen je niet.

dus een hele rare vraag van hun.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je net verloofd bent denk je dat de hele wereld draait om jouw bruiloft .. maar dit gaat wel erg ver zeg!
    Niet twijfelen en gewoon doorklussen voor een beeb hoor meis.
    Je kan ook je been breken en daardoor de bruiloft missen..
    Gewoon doorgaan met je eigen leven ;)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Misschien kan je zeggen dat je hoopt dat zij niet gaan trouwen als je hoogzwanger bent?

16. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

In mijn geval ben ik "de bruid" en toen mijn as en ik begonnen met de bruiloft te plannen dan hoop je natuurlijk dat iedereen (belangrijke vrienden en familie) erbij kunnen zijn.

Wij hebben een aantal vrienden die bezig zijn met gezinsuitbreiding, en het bleek zelfs dat een vriendin idd op onze datum uitgerekend was. Was ja, want wij hebben onze bruiloft 2 mnd vervroegd. Niet om haar overigens, maar ik vind het hartstikke leuk als ze er nu bij kan zijn.

Toen de oude datum nog stond was ik ook lichtelijk teleurgesteld, maar het is absurt om iemand kwalijk te nemen als ze toevallig dan (hoog)zwanger zijn! En teleurstelling is prima, tuurlijk mogen je vrienden teleurgesteld zijn omdat je er misschien niet bij bent. Maar zoiets van je vragen vind ik lichtelijk egocentrisch.

17. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Sorry maar dit is werkelijk waar het meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb. Hoe durf je als 'vrienden' iemand te vragen zijn/haar kinderwens op een laag pitje te zetten omdat ZIJ gaan trouwen? Belachelijk. Ik zou, als mij dit serieus werd mede gedeeld, echt 1000 keer nadenken of ik uberhaupt zou gaan. Je gaat hierom misschin geen vriendschap om zeep helpen maar als iemand dat van mij zou vragen zou ik echt boos worden. Kom op, zij bepalen niet wanneer ik mijn dingen moet doen omdat het HUN beter uitkomt.

18. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    mischien bedoelen ze het niet zo negatief ik zou het er gewoon even over hebben... want dat kunnen ze van jullie niet verlangen om het uit te stellen de bruilofd is hun droom en het kindje is jullie droom ik zou er gewoon voor gaan want zoiets vraag je niet aan je vrienden is net als de rest.. dus mijn mening is ga er lekker voor meis.

liefs Brit

19. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Sorry hoor ...maar dit is echt het domste en raarste wat ik ooooooit gelezen of gehoord heb tot nu toe van ' vrienden ' die dit vragen.

Rare mensen ...

20. happymama

happymama Niet meer actief

sorry maar vind het echt zwaar belachelijk om dat zo te vragen.
    het word jullie kind en het is jullie leven dus vind dat je dat nog altijd zelf wel pepaalt. en idd wat als je 2 maanden wacht en het duurt dan miss nog es ik weet niet hoelang ,dan kun je het met het leeftijdsverschil wel schudden.
    ik zou zeggen gewoon lekker doen wat jezelf wilt t is jullie leven en niet die van je vrienden !
    succes met zwanger worden
    gr lisa

Deel Deze Pagina