reden tot paniek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik ging net naar de wc en na de ontlasting wou ik afvegen en toen zat er een iniminie beetje slijm met bruin/rood bloed, echt heel erg weinig aan het wc papiertje. zou dit nou van mn aambeien kunnen komen(die heb ik namelijk) of zou dit van mn zwangerschap komen?
    morgen heb ik soiezo een afspraak staan bij de vk dus dan kan ik het er meteen over hebben of vinden jullie dat dit reden is om nu al meteen te bellen? het was echt niet veel en meer slijmerig en daarna met afvegen niks meer..
    ik heb geen buikpijn ofzo.

2. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou tot morgen afwachten, zou heel goed van je aambeien kunnen zijn. Zolang je niet meer verliest en geen buikpijn hebt denk ik dat er niets aan de hand!! Succes morgen!

3. junimama

junimama Lid

14 nov 2010
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit lijkt me inderdaad echt geen reden voor paniek.
    Als je geen krampen en bloedverlies heb dan zal het ook geen miskraam zijn, maar wat je zelf al dacht de aambeien kunnen ook bloedverlies
    veroorzaken.
    Gewoon morgen naar de verloskundige, je kan natuurlijk altijd kenbaar maken als je je ergens zorgen over maakt.

4. Trieske

Trieske Actief lid

10 okt 2010
    188
    0
    0
    Ik heb tijdens beide zwangerschappen bloedverlies gehad. Mijn zoontje is kerngezond en deze zwangerschap verloopt ook zonder problemen. No worries! Wel ff melden als je bij de vk bent...

5. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bedankt meiden. ik ga het zeker melden morgen. heb verder wel lichte krampjes heel even gehad, hoogstens 5 minuten en ook wat steken maar dat heb ik vaker gehad, niks nieuws en ook niet pijnlijk of vervelend. ik heb verder geen verlies meer gehad.

Deel Deze Pagina