Vrienden van ons hebben gisteren hun tweede kindje gekregen, helemaal te gek! Nu wil ik een kraammand maken met daarin kadootjes voor 5 dagen, elke dag eentje. Voor de eerste dag een kadootje voor de baby (we hebben een lief pakje gekocht), voor de tweede dag een kadootje voor moeder (wordt haar favoriete verboden snoepgoed ), voor de derde dag een kadootje voor hun zoontje van 2 (komt ook wel goed), voor de vierde dag wil ik iets voor papa doen en voor de vijfde dag iets voor hun allemaal. En daar met die laatste twee dagen zit ik vast. Wat geef je papa nou? Het moet wel iets kleins zijn... Ik heb al zitten denken aan een leuk tijdschrift, maar volgens NooNooman heeft ie een hekel aan lezen en hij kan ook niet bedenken wat ie dan wel leuk vindt Voor de vijfde dag weet ik het ook al niet, iets gezamenlijks. Wat is leuk en niet zo heel duur en tóch geschikt voor een heel gezin? Pfff... Normaal kan ik echt wel zelf dingen bedenken, maar die creativiteit ben ik 35 weken geleden kwijt geraakt
Voor t hele gezin een mooie fotolijst, met de gedachte erachter om daar dan een mooie gezinsfoto in te doen. Voor de vader, pfoe moeilijk. Boekje met grappige feitjes over hun kindje, en vrouw? Of een sigaar om te vieren dat ie vader is geworden? (Misschien beetje vreemd, maar ik heb t wel eens gehoord.)
misschien een DVD-tje voor de papa? Voor de 5e dag, erg moeilijk. Misschien "tegoedbon" voor een keertje oppassen? Maak je het leuk met de kinderen en is ook leuk voor de ouders die kunnen dan even samen zijn.
Voor de papa iets van redbull wodka? haha... mijn man had er een blikje red bull en een autoweek in zitten toen en voor het hele gezin? waardebon om daar een keertje te koken of te helpen.. fotolijst, picknickspulletjes...
ik dacht ook voor papa een drankje ofzo en voor allemaal vind ik het fotolijstje wel een leuk idee, of een bon van een dierentuin of ander uitje (evt. zelfgemaakt)
Dankjulliewel voor het meedenken! Die fotolijst vind ik wel een heel goed idee, die hou ik in m'n achterhoofd. Waardebon hebben we ook al over na zitten denken, maar het zijn best wel huismussen. Ben er bijna van overtuigd dat ze er geen gebruik van zouden maken, die gaan echt niet zonder de kindjes weg ... naah..! Al typende verzin ik nu een BBQ-waardebon. Ze zouden hier altijd nog een keer komen, nieuwe tuinset inwijden en lekker BBQ-en. Dat ik dat niet eerder heb bedacht! Kunnen de kindjes mee en is ook niet ingewikkeld voor ons aangezien we zelf ook een klein meisje verwachten Of is dit toch niet zo'n leuk idee? Voor papa zat ik nog te denken aan een verfrissende gezichtscrème. Voor een frisse look na een gebroken nacht, ofzoiets Of is dat stom? Pfff
vandaar een dierentuin bon, die is toch voor het hele gezin. Of gaan ze met de kindjes ook niet veel de deur uit???
Euh... dierentuin en dat soort uitjes heb ik ze eigenlijk nog nooit over gehoord Maar is zo'n bon ook niet heel duur? Als je dat voor 4 personen wilt doen ben je wel aardig wat kwijt denk ik?
Voor papa -Als de papa van wijn houdt, een mooi flesje wijn. -Lekkere douchegel of iets voor na het scheren altijd lekker. -Een goede sigaar (voor als de papa rookt) -Een mok met 'papa' erop ...... Voor allemaal; -Dat idee van die fotolijst van iemand hier vind ik echt super!!!! En ben je zelf in het bezit van een goede camera, dan zou ik op het kraambed even een hele mooie foto maken van het complete gezin, en die laten ontwikkelen en in de lijst doen. Cadeautje 5 wordt toch pas dag 5 opengemaakt
ik heb een keer als bedankje een tegoedbon voor de ijssalon gegeven... en voor de vader misschien een grappige scheurkalender, of iets voor in de auto aan het achteruitkijkspiegeltje of op het dashbord....iets wat met vader zijn te maken heeft?
Dat is een heel leuk idee! Maar je geeft de hele mand toch meteen, hoe doe je dat dan met cadeautje 5?
Die kun je toch nog even brengen zo even tussendoor als je de foto erin hebt gedaan en hem mooi hebt ingepakt..... Het is wel erg leuk als er al een foto van hun samen in zit. En achteraf snappen ze dan ook wel waarom cadeautje 5 later werd gebracht Als het goed is is dat toch het laatste cadeau, dus voor de 5e dag? Dus naar mijn idee genoeg tijd om even een fototje te ontwikkelen en even langs te brengen?
Oja dat kan best. Zou ik zelf heel leuk vinden om te krijgen! Helaas hebben wij geen creatieve geesten in de familie..