de juf had pas gisteravond gevraagd of hij mee kon helpen, toen was de praktijk ook al dicht. het is niet de tandarts waar mijn man heen moet, die had ik slechts even ter voorbeeld erbij gezet. het is bij een arts waar hij zeker 3 kwartier zit, en de school begint om half 9. hij heeft de voicemail ingesproken, dus ruim voor die 24 uur, we zullen wel zien of er iets van een rekening komt.
technisch gezien is het inderdaad ruim voor de 24 uur als ze niet om een reden vragen kom je er misschien toch mee weg dan.
Eerlijk: ik vind het echt niet kunnen! Zij plannen voor jou tijd en zitten dus maandagmorgen meteen al met een gat van drie kwartier. Dit kunnen ze niet door een andere.cliënt laten opvullen. Als je ziek bent is het niet anders, maar dit vind ik gewoon erg lullig. Je man heeft in dit geval al een afspraak staan en kan dus naar mijn inziens niet helpen, pech en volgende keer beter.
dat lijkt mij dus ook, en nu is de kans aanwezig dat de arts erachter komt dat de man van ts op school is geweest, maar normaal gesproken weten die artsen dat natuurlijk niet. Net zoals werkgevers die er moeilijk over doen wanneer je een keer thuis wil blijven voor een ziek kindje. Als je zelf weinig tot nooit ziek bent, dan zijn er genoeg mensen die zichzelf ziekmelden i.p.v hun kindje. Daar vragen ze dan zelf om.
Ik vind dat je het niet kunt maken.Je maakt een afspraak,waarschijnlijk zo vroeg mogelijk ivm werkgever.En dan om deze reden afzeggen...nee.Die arts moet ook een boterham verdienen natuurlijk,en dat lukt niet door afspraken die afgeegd worden en niet in rekening gebracht hoeven te worden.
Mij lijkt dat die 24 uur alleen voor werkdagen geldt. Dus ik denk dat je gewoon moet betalen. Vind ik ook logisch.
Nee lijkt mij niet logisch. Ook op maandag moet gewoon 24 uur gelden. Volgens mij is via de voicemail ook gewoon geldig.
Je kan toch gewoon maandagochtend vroeg bellen en uitleggen dat je niet kon bellen! Kijken wat ze zeggen. Dan kan je altijd nog beslissen wat je man doet (wel of niet naar de tandarts gaan)