avondje van sinterklaas.

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 5 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vanmiddag om half 5 kwam de sint en zijn pieten langs.
    was erg gezellig en we zijn allemaal ontzettend verwend weer.
    daarna hadden we lekker eten en een wijntje
    blijft toch altijd een gezellige avond 5 december:D

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zeker, wij hadden een 5 dec middag, heerlijk, zo genieten!

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Zeker gezellig! Hier overdag Sinterklaas gevierd en nu zijn er vrienden van vriendlief over de vloer (nog voor z'n verjaardag afgelopen dinsdag). Echt zo'n leuke dag en dan morgen lekker de kerstversieringen tevoorschijn halen! :)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hier hebben we sinterklaasmiddag nog tegoed. Morgen middag met mijn schoonfamilie gezellig bij ons thuis!
    Maandag haal ik de kerstboom naar beneden.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Leuk hoor allemaal!
    Hier geen sintviering kleine snapt er toch niks van. Hij had wel paar kado'tjes gehad bij opa en oma maar niks 'groots'.
    Volgend jaar zal hij er meer van snappen.

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ons avondje is zojuist tot een einde gekomen. Was erg gezellig!
    Het begon om 2 uur vanmiddag toen mn zonen thuis kwamen van een bloemetje halen voor mn schoonma die dinsdag jarig is en waar we morgen heen gaan. We hebben de cd met sinterklaas liedjes opgezet (was even zoeken want die hebben we al 5 jaar niet meer gebruikt omdat de jongens al groter zijn) En toen kwam papa thuis en werd ons Wendytje wakker. Even een banaantje voor onze meid en toen gingen we een voor een de dobbelsteen rollen om te zien wie er een pakkje uit de zak mocht pakken en opnieuw de dobbelsteen ging rollen. Onderwijl wat pepernoten gesnoept en foto's gemaakt. Erg gezellig ook al had Wendy niet helemaal overal geduld voor (zelfs niet voor dr eigen kadootjes).
    Daarna even ieder voor zich wat doen/ met speelgoed spelen. Wendy heeft al dr poppetjes eten gegeven met t bordje en het vorkje en lepeltje wat ze bij dr poppen uitzetje kreeg :D
    En toen hebben we even geprobeert of mevrouw wilde gaan slapen maar die ging alleen pret maken boven en ondertussen was het alweer 5 uur. En toen was het tijd voor wat gourmetten en n kaas fonduetje. Was ERG lekker maar ons meisie was ineens wel erg moe en die hebben we tussen door maar in bed geschoven.
    Daarna nog n film (Uit de oude doos: honey I shrunk the kids. Had ik nog nooit gezien en de jongens en papa ook niet dus was best n leuke)
    En onder de film wat aan chocolade letters enzo geknabbelt (ik niet ik vond de fondue al aanslag genoeg voor mn weeg moment volgende week vrijdag :p) En toen was het half 11!
    HOOGSTE bed tijd voor 2 nacht uilen hier!
    ERG gezellig en fijn dagje ondanks dat t slecht begon voor mij omdat Wendy vanmorgen om half 6 vond dat t tijd was om op te staan Maar ik nog ECHT niet. ;)

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wij hebben gisteravond sinterklaas gevierd. Bij mijn schoonouders en mijn twee schoonzussen met kinderen. In totaal vijf kinderen. Wat een spanning bij de kids zeg. Zo erg dat je er zelf ook weer in gaat geloven.
    Aaliyah is zo erg verwend dat ze er op een gegeven moment geen zin meer in had om verder uit te pakken, maar nu echt wilde weten wat haar nichtjes hadden gekregen. En daar zaten mijn man en ik dan, temidden van haar kado's!!!
    Straks maar eens kijken waar we het eerst mee gaan spelen...

8. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Bij ons was het ook aardig druk. Met zijn 16en hebben we het gevierd. Er kwamen 3 zwarte pieten met 4 jutezakken vol cadeaus voor de 4 kinderen.
    Daarna een buffet klaargezet en kon iedereen lekker eten.

Gisteren helemaal afgepeigerd en ik kon zowaar 6 uur achter elkaar slapen!!! Dat was voor mij het ultieme sinterklaascadeau. Laat nu maar de baby komen.:D

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hier was het ook een heel geslaagd avondje , familie kwam om 16.00 bij elkaar , eerst lekker wat gedronken toen snel een hapje gegeten en om 17.30 kwamen de pieten .. De kids vonden de pieten erg leuk ( de hond van mn moeder niet zo :D) en daarna zijn ze lekker gaan scheuren .. toen heeft mn meisje nog tot half 9 lekker gespeeld met dr nieuwe speelgoed en toen ben ik met r naar huis gegaan .. Alleen was ze snotverkouden en heeft geen oog dichtgedaan vannacht :( Hoop dat ze snel beter word ..

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hier was het bij schoonouders en was echt super gezellig
    veel kadotjes gehad ze zijn echt super verwend
    vandaag hebben we nog sinterklaas bij mijn ouders ook super gezellig hoop ik haha en daar worde ze ook weer verwend heb zelf ook natuurlijk kadotjes gekocht...

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook een heerlijk avondje gehad :) Waren rond tienen weer thuis. Volop verwend en heerlijk genoten ervan!

Deel Deze Pagina