Redenen om digitale tv te houden?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 11 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wij gaan het eruit gooien zodra we verhuizen. Zal niet veel schelen, maar waarom betalen voor iets wat je toch niet gebruikt. Kijken hier vooral via Netflix of Videoland, als vind ik het aanbod op Videoland aan de magere kant.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Wat mis je op videoland??

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij houden wel digitale televisie. Voornamelijk voor F1, zo nu en dan voetbal en dat soort dingen. Daarnaast hebben wij gratis movies & series via Ziggo/Vodafone dus ik wacht met smart op het nieuwe seizoen van GoT. Oh en daar staan ook veel Disneyfilms op. Verder hebben wij Netflix en sinds kort ook Videoland. Eerst om te proberen maar daar staan veel dingen op die ik graag kijk (CSI, Criminal minds, the good doctor, code black, etc). Daarnaast is afgelopen week de volledige Hobbit triologie vrijgegeven via Videoland en dan weer niet via Netflix.

tuc vindt dit leuk.
  4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Vooral het magere aanbod aan films vind ik zwaar tegenvallen, zou leuk zijn als ze eens wat nieuwere films zouden toevoegen in plaats vooral oude. Wat ik wel handig vind is dat je series en programma's van RTL etc hier kan kijken zonder tv abonnement. Heb videoland ook wel nodig straks zonder tv, GTST verslaafd :roflmao:

Je kunt het twee weken gratis proberen!

tuc vindt dit leuk.
  5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.155
    3.036
    113
    Nederland
    Videoland heb ik opgezegd. Ik vind dat er heel weinig op staat (wat ik leuk vind dan).

Wij kijken ook bijna alleen netflix, maar de kinderen kijken nog wel vaak tv omdat die programma's niet op netflix staan.

En soms.. is het heerlijk om even 'dom' tv te kijken. Zoals dat programma met naakt daten:p Dus om die redenen houden we toch maar digitale TV.

6. Wolf1981

Wolf1981 Lid

28 apr 2017
    54
    24
    8
    Vrouw
    Dat naakt daten kan je ook via videoland kijken. Haha. Maar begrijp wat je bedoeld.

Ik kijk wel veel via videoland maar ook via netflix.
    Als we op onze smart tv de NPO app konden zetten dan zou ik de tv abonnement wel weg willen al zou ik fox dan wel missen als the walking dead uitgezonden word.

Ik kijk eigenlijk alleen nog npo 1 en 3 en fox. Rest op netflix en Videoland.
    Of eigenlijk kijk ik dat niet maar kijk ik dingen terug of neem het op (zoals the walknig dead)
    Het is echt jammer dat ik een abonnement moet hebben omdat ik NPO wil blijven kijken.
    Veel programma's kijk ik graag op tv en niet de tablet.

Maar het duurt vast niet lang meer en dan kan je via NPO ook op je smart tv kijken. (Kon volgensmij eerder wel maar word nu niet meer ondersteund) The walking dead vind ik dan wel een oplossing voor. Wel viel het me op dat alleen internet of tv erbij erg weinig scheelt. Dan is het toch wel gemak om te hebben.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Al eens bij Telfort gekeken? Wij hebben wel nog tv (voor de kinderen inderdaad) en betalen 34,95 per maand voor tv en internet. Hebben Netflix en videoland erbij. Al vind ik zelf Videoland erg tegenvallen.

tuc vindt dit leuk.
  8. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ga zeker even kijken. Tevreden over de verbinding?

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Ja zeker. Veel minder storingen dan we hadden bij Ziggo.

tuc vindt dit leuk.
  10. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij hebben eerder dit jaar opgezegd en ik mis het absoluut niet. Heerlijk om alleen gericht dingen te kijken. Wel heb ik inderdaad de videoland app, en npoplus.

tuc vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dat klinkt mooi,want van ziggo wordt ik helemaal gek.

Sylva en suus1983 vinden dit leuk.
  12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.190
    10.790
    113
    Wat ik doe, is NPO via mn smartphone casten naar de smart TV. Werkt prima!

13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zie nu ook dat Telfort gewoon op KPN netwerk zit. Dat is mooi.
    Dat de digitale tv eruit gaat zijn we al zo goed als zeker van. Nu nog de nieuwe provider kiezen. Bij Telfort zijn we met alleen internet ook veel goedkoper uit.

suus1983 vindt dit leuk.
  14. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    WIj hebben digitale tv in 2014, na onze verhuizing, opgezegd omdat we al heel lang nauwelijks iets keken. Ik dacht wel de nieuwszenders te gaan missen, maar heb sindsdien eigenlijk helemaal geen tv meer gekeken. Vind het ook heerlijk rustig zo en fijn om niet afhankelijk van tijden te zijn. Op uitzendinggemist heb ik alleen nog boer zoekt vrouw gekeken en verder alleen Netflix.

Videoland hebben wij ook ivm The Handsmaid's Tale, maar heb daarna niets gekeken omdat het verdere aanbod totaal niet mijn smaak is. Zou het niet aanraden, tenzij je van Hollandse programma's houdt.

Deel Deze Pagina