hoi, ik ben op zoek naar een gyn in de buurt van rotterdam die op verzoek een keizersnede wil uitvoeren. heb al een dochter en heb toen de gehele zwangerschap in de stress gezeten over de bevalling... niet slapen, zeer ernstige angst .. enz enz. sorry dat ik er niet veel over vertel maar ik ben er nogal klaar mee. toen ben ik na veel strijd met de VKs bij een gyn terecht gekomen die mij heeft belooft van ik iig een ruggenprik kon krijgen. puntje bij paaltje niet gekregen omdat ik snel ben bevallen en ze wilden niet geloven dat ik aan het bevallen was, man naar huis gestuurd, dus tot in de verloskamer is het een strijd geweest.. ik vind dit ronduit triest aangezien ik in het zh was om geprimed te worden voor een inleiding ( 40 wk 5 dg bloeddruk 180/100)..mijn vertrouwen in het hele gebeuren heeft een enorme douw gekregen. heb nu dus aan meer angst dan de eerste keer.. zat pas zomaar eens te filosoferen over een 2de en toen begonnen de nachtmerries al weer.. geen 2de is voor mij geen optie en een normale bevalling ook niet vanwege mijn angst en nu dus het gebrek aan vertrouwen. de 1ste heeft een geboorte afwijking ( gelukkig niet echt ernstig), ben bang dat ik dat heb veroorzaakt met mijn gestress. Ik kan zo'n stresszwangerschap echt niet nogeens meemaken dus vandaar... het is dat ik van tevoren niet wist waar ik aan begon, denk dat ik er anders nooit aan kinderen was begonnen. als je het er niet mee eens bent, lees dan verder en reageer dan lekker niet. Daar heb ik echt helemaal niets aan en mijn besluit staat meer dan vast. en ja, ik ben ervan op de hoogte dat een ks ook niet alles is, complicaties e.d. maar een ks is 1 en mijn angst is 10 dus.. vandaar
Jeetje meid, vreselijk dat je zo'n angst eraan overgehouden hebt. Heb je dit met je vk besproken? Misschien dat zij je naar een gyn door kan sturen. Ik zelf ben in het Erasmus onder behandeling (vanwege meerdere mk en fluxus bij de 1e bevalling) maar de zorg van de vk en gyn is echt een toppie. Gelukkig hebben zij aangeboden om bij de volgende zwangerschap weer in het zkh onder controle te blijven. Wat dat betreft ben ik zeer tevreden over de zorg van de artsen en vk in het Erasmus. In ieder geval heel veel succes en sterkte toegewenst!
Hoi , Ik ben ook nu bij de tweede onder behandeling in Erasmus en bij dit ziekenhuis mogen ze als enige een keizersnede aanbieden vanaf 39 weken . Ik vind dit super , moet ik het wel binnen houden natuurlijk . Vorige keer beviel ik met 33 weken met een spoedkeizersnede . Ik weet niet of je er ook medische reden voor moet hebben om met een keizersnede te willen bevallen , maar dat kwam niet zo over . Overleg het in ieder geval met je verloskundige . Liefs Edith Mama van mees *