Hallo, Mijn zoontje is nu 7 weken oud en sinds kort wil hij niet goed meer drinken. De eerste helft van de fles drinkt hij raar genoeg heel snel weg ( binnen 5 minuten) maar daarna spuugt hij de speen uit en draait zijn hoofd weg en protesteerd. Soms begint hij zelfs te huilen of te kokhalzen en trekt een vies gezicht. Net alsof hij het vies vind ofzo Ik krijg met geen mogelijkheid de speen er meer in en dus drinkt hij ook niks meer. Nu heeft hij wel spruw gehad en ik dacht dat het misschien daar door kwam, maar dat is vrijwel over en nog steeds drinkt hij slecht. Ik gebruik de Difrax S-fles met S speen. Weet iemand wat het kan zijn?
Ik herken het wel, zit er geen boer dwars? En zo niet, is de spruw zeker weten weg? Je moet altijd nog 3 a 4 dagen doorgaan met behandelen als het neit meer zichtbaar is. En misschien de speen vervangen? Deze moet je iedere 6 weken vervangen volgens mij. Maar omdat hij ze fles zo snel drinkt het eerste stuk lijkt het me sterk dat het niet snel genoeg gaat dus een grotere speen is dan geen optie. heb je eventueel ook al andere flessen geprobeerd? Avent fles bv en dan de speen met 2 gaatjes?
Hoi Lisa, Ik had bij je andere onderwerp al een heel verhaal geschreven. Herken veel in je verhaal. Sterkte!
Ik zou denken aan verborgen reflux, vooral het niet meer willen drinken en het kokhalzen komt me bekend voor.