Jaaah!! En aangezien we nijntje verzamelen Zelf mag ik helaas niet meer de deur uit, proberen we het zo
Ik zou er graag een paar hebben voor aan mijn luiertas en werktas. Verder spaar ik ze niet dus maakt mij niet uit welke het zijn. Maar vind gelukspoppetjes erg leuk en heb er aan iedere tas eentje. Die van mijn werktas is bijna door dus zou graag een nieuwe willen. Heb evt. DE zegels te ruilen. 60 per Nijntje ofzo??
@ susan; als ik het compleet krijg mag jij mijn dubbele wel hoor Ik mis er nog 12 Druk bezig lieve mensjes te zoeken en te onderhandelen Leuke bezigheid zo, als je toch alleen maar mag liggen
Ik ben ook helemaal Nijntje gek, dus wie dubbel heeft, ik houd me aanbevolen! Kom haast nooit bij de Bruna, zeg maar wat je er dan voor wilt ruilen/hebben voor een klein prijsje.
moest tijdschriften halen, dus ff omgereden naa de bruna, 5 poppetjes en gelukkig meteen ook 5 verschillende, ze zijn geweldig, mocht ik dubbele krijgen (hoe lang duurt de actie?) dan geef ik hier wel een gil
Misschien heb ik geluk Schoonmama gaat loten kopen, 1 of 2 straatjes.. Dan heb ik gelijk zon 40 nijntjes hahaha Dan moet ik toch wel dubbele hebben?
jullie horen het deze week of volgende week vanzelf. of het doorgaat en hoe mijn verzameling er dan voorstaat
Kreeg vanmiddag zelf een nijntje bij de Bruna: schitternijntje Nu heb ik de hele week geluk volgens het briefje.