11 weken - hoe zit het met slapen enzo?

Discussion in 'Zwangerschap' started by katjepatatje, Aug 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb gisteren een echo gehad van onze spruit die nu 11 weekjes is. Hij was volop aan het bewegen, heerlijk om te zien.

Maar wat ik mei eigenlijk afvraag: zijn die kleintjes nu 24 uur aan het bewegen en doen, of zit er al een slaapritme in. (En hebben we dus gewoon geluk had dat onze spruit wakker was?). Of kunnen ze nog helemaal niet slapen? Ik weet dat later in de zwangerschap er wel een slaapritme schijnt te zijn.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze slapen volgens mij nu ook al hoor! Of er een ritme in zit...geen idee.
    Later kan je gewoon merken of ze slapen of wakker zijn...dan voel je ze namelijk wel :D

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

Mar 8, 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ze hebben dan wel al een slaap/waakritme. Toen ik bij 11 weken een echo kreeg, lag ons kindje te slapen... Je hebt dus geluk gehad of wij pech ;)

4. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    aah, hebben wij even geluk gehad! Kan niet wachten tot ik wat begin te voelen, maar dat zal wel over een maandje of 3 zijn. Als je met een linke buik rondhobbelt, zal het toch wel fijn zijn dat ie af en toe rustig slaapt en niet constant de boel schopt.

5. marjolieke

marjolieke Actief lid

Mar 16, 2009
    130
    0
    0
    De eerste keer bij de termijn echo was onze spruit in diepe rust. Bij de nekplooimeting wilde ze absoluut niet stilliggen en bij de 20 weken echo sliep ze weer.

Ik ben nu bijna 29 weken en ik kan niet echt een ritme van mevrouw vinden. De ene keer is ze een hele dag bezig met schoppen en de volgende dag slaapt ze en begint ze na het avond eten te sporten :).

6. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,665
    1,426
    113
    Toen wij met 11 weken onze echo hadden was de kleine ook erg druk, de vk kon hem amper opmeten en zij zei toen straks zal hij wel rustig worden want op deze termijn zijn ze vaak ongeveer een kwartier wakker en danslapen ze een kwartier. Na een half uur gaf ze het toch maar op :D. Maar wat ik dus toen begreep is dat ze wel degelijk een ritme hebben.

7. katjepatatje

katjepatatje Actief lid

Jul 8, 2009
    144
    0
    0
    Frankrijk
    Dat is leuk om te weten, dat ze om het kwartier bezig zijn. Bij mij had de gyn ook moeite om hem op te meten door alle beweging.

8. danikrogt

danikrogt Actief lid

Nov 13, 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    die van mij lag eerst ook te slapen en werd tijdens de echo wakker en ging zich uitrekken echt super schattig die van mij is 12 weken al gaat heel goed

groetjes dani

9. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Bij mij was dame iedere keer wakker en druk.Nu zit met pijnlijke ribben en ze slaapt 5 min en 5 min later is weer dikke pret ook al is ze ingedaald houd haar niet tegen ze heeft pret in haar in eentje hier binnen.

als jou was zou paar boeken van bieb huren waar week tot week veel word verteld wat gebeurd staatook over slaap ritme groei enzo is erg leuk om te lezen en op te hooften te zijn van kleine ontwikkeling

Share This Page