Wanneer ik Nikki gevoed heb knuffel ik nog met d'r en gaat ze daarna in de box. Dan zet ik de muziekmobiel aan. Ze lijkt dit best heel leuk te vinden. Maar is een beetje afwisseling ook niet goed voor een baby? Wat zou je nog meer kunnen doen in de box?
Demi heeft een gymini van Tinylove en die vind ze helemaal geweldig. Er hangen speeltjes aan waar ze naar grijpt. Het kan muziekjes spelen. Er zit een spiegel aan en knispeldingetjes.
Iets van "kraak" speeltjes, die direct geluid maken als ze per ongelijk aangeraakt worden is ook leuk. Het duurt nog een tijd voordat ze echt gaan spelen, dingen bewust gaat aanraken, en grijpen. Lekker knuffelen, samen geluidjes maken, en gekke gezichten trekken is het allerleukste voor je baby. veel plezier! gr. Mayke
Muziek.. je hebt bijv de liedjes van woezel en pip.. lieve , zachte klanken.. rammelsokjes vinden ze op die leeftijd ook vaak wel leuk.
Eva speelde met 2,5 maand dus wel al heel bewust met haar handjes, dingen aanraken en proberen te pakken, dat lukte vaak ook, maar ze liet het dan snel weer vallen. Ik had een wagenspanner voor de kinderwagen aan de box gedaan, dat vond ze helemaal geweldig en dat zat dus vast, dus wat ze vasthad kon niet vallen . En zo'n tuimelaar bij haar voeten waar ze lekker tegenaan kon trappen, dat maakt dan leuk geluid. Je kan haar ook eens met een speeltje voor haar neus op haar buik leggen.
Fae 'speelt' nu ook vaak/graag met haar spuugdoekje. Dus ik heb de tutteldoekjes maar tevoorschijn gehaalt weer . Verder hebben wij op de plek van het mobiel, ook ter afwisseling zo'n windmobiel hangen, precies zo hoog dat ze er bij kan, maar het niet kan pakken, dus ze slaat er tegenaan en dan tingelt het. Of als ze hard in de box met haar beentjes slaat (met ratelsokjes) dan tingelt het ook al zachtjes, door dat het aan de box vastgemaakt zit.
wij hebben een baby gym waar ze met haar voetjes ook geluid kan maken en er dingen hangen en tja nog veel meer leuke dingen... ook is ze druk met haar doekjes... en ritsel popetjes.. zelfs moet soms haar hoofd luier waar ze op ligt er aan geloven... Muziek stoel vind ze ook geweldig... ligt ze ook wel vaak in en dan draaien de dingen over haar heen...
Hier is de babygym ook echt favoriet! verder knisperspeeltjes zijn mobile en zo'n activityplay die je aan de rand van de box hang.