kies? of iets anders

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Manon F, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jille heeft al een week veel vieze poepluiers, lijkt een beetje diaree. Soms 3 a 4 op 1 dag. Ook heeft hij daar hele rode billen van, doet gewoon pijn bij hem als ik er over heen ga met een doekje of washand, dus dit doe ik zo min mogelijk. Zet hem gelijk in bad 's avonds, dan maar er af laten weken, anders zo zielig! Smeer het steeds goed in met Bepanthen, dit helpt altijd super goed. Hij is af en toe wat hangerig, meer dan normaal, sneller moe. Maar ook wel veel momenten vrolijk. Slaapt ineens in de kinderwagen als we even boodschappen gaan doen, doet hij nooit. Hij heeft geen koorts. Slaapt de ene keer 's middags 3 uur en de andere dag maar een uurtje (normaal is bij hem 1,5 tot 2 uur). Wel 12 dagen geleden zijn BMR prik gehad, zou het daarmee te maken kunnen hebben? of misschien dat er een kies door gaat komen? Hij heeft nu 8 tandjes en nog geen kiezen. Hij drinkt en eet verder goed.

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Klinkt wel al tandjes en kiesjes hoor. Mijn zoon zit er momenteel ook weer in... Veel poepluiers met zure poep. Enorme luieruitslag en net zoals jij zegt hij raast het uit met verschonen dus ik zet hem ook met zijn kontje in het warme water zodat ik niet met lotiondoekjes hoef te beginnen... vind het zo sneu :( Smeer het goed in met een zalf van de dokter (2x per dag) en voor de rest zinkzalf. Vanavond zet ik hem maar even in een maizenabadje en poeder het in met maizena. En mijn zoon slaapt ook meer nu al normaal... ligt nu op bed wordt net wakker (hoor ik op de babyfoon ;)) vanmiddag maar weer even slapen dus. Heb vanochtend ff in zijn mondje gekeken en er zit een dikke bult in de hoek bovenin dus er komt een kies aan hier. Sterkte!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Reactie op BMR is juist typisch na zo'n 5-12 dagen.
    Dus ik zou daar zo op gokken, zeker als hij nog gewoon eet.

4. Soms zo lastig, konden ze het maar vertellen... Ik kijk steeds in zijn mondje, maar zie nog geen bulten. Vanmiddag weer een enorme vieze luier. Maar ineens minder last van uitslag, werkt denk ik wel goed die Bepanthen. Maar even afwachten hoe deze week gaat.

Deel Deze Pagina