Op aanraden van een forumlid, jullie weten vast wel wie heb ik het boek besteld van Stephanie Lampe; Dreumes in dromeland. Mijn zoontje is niet een goede slaper, dit speelt al maanden. Overdag slaapt hij praktisch niet, en sochtends is hij altijd om 5.30/6.00 wakker en is dan de gehele dag wakker. Ik ben nu op de helft van het boek, en het geeft mij veel positieve energie. Er staat hele goede informatie in over de ontwikkeling van je dreumes, en wat voor invloed het heeft op zijn gedrag en vooral het slapen. Ik vind het echt een opsteker. Ik weet niet of het daadwerkelijk gaat helpen, dat zal nog moeten uitwijzen, maar alle informatie en tips ga ik zeker wat mee doen.
wauw wat fijn! hopelijk kan je er veel mee en heeft je zoontje er profijt van, en jullie dus ook als hij lekker slaapt! (gelukkig) heb ik er geen ervaring mee, hier altijd een goede slaper gehad....
Ik vind alle boeken van Stephanie Lampe erg fijn. Ik ben zelf nu ook bezig met dreumes in dromenland en probeer ook een ander ritme te krijgen, fijn dat dit soort boeken er zijn!