Referentie verloskundige denhaag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lobbi, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lobbi

Lobbi Lid

28 dec 2008
    28
    0
    0
    Den Haag
    Hoi hoi!

Ik heb een beetje gesurfd, maar helaas kan ik niet gauw goede referenties vinden van verloskundigen en of praktijken in denhaag...
    Wie o wie heeft een goede/fijne ervaring en kan mij dus tippen?!
    Alvast bedankt!

Ook ben ik op zoek naar boeken die mij de ontwikkeling van het kind en mezelf per week kunnen meegeven..tips? please...

liefs Lobbi

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

die eerste vraag kan ik je niet mee helpen
    maar ik heb een zwangerschapsdagboek (ZwangerZapnotities) gekocht van mariel Croon. hierin staan veel interessante weetjes, heel duidelijk geschreven per week. en een boek van een vriendin gekregen en die heet Negen Maanden, de zwangerschap van week tot week van Dan Bromage. die is wat ouderwetser maar wel erg boeiend.
    ik kreeg bij aanmelding bij Moeders voor Moeders een mooie interessante dvd Het wonder van een nieuw leven De ontwikkeling van het ongeboren kind, met unieke beelden van Lennart nilsson.
    groetjes

3. Ella79

Ella79 Lid

18 dec 2008
    68
    0
    0
    Ik weet ook geen vk's daar in de buurt, maar wel een heel goed boek:
    "Jouw zwangerschapsbijbel"

4. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ella verloskundige.. hoor alleen maar goede dingen, en ben zelf ook erg tevreden..

het zit daarzo bij copernicusplein, waar bus 14 en tram 12 elkaar kruisen

5. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
    ik werk in de kraamzorg ben nu zelf ook zwanger en heb goede ervaringen met praktijk Anno
    Zit op de abrikosenstraat (vruchtenbuurt) en ze hebben nog een locatie volgends mij zonneoord anders moet je even op hun site kijken.
    Het Zijn 3 dames

www.annoverloskundigen.nl

veel succes met zoeken..

Groetjes

6. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Het ligt er een beetje aan waar in Den Haag je woont. Ik woonde eerst in Mariahoeve en ben tijdens mijn eerste zwangerschap begeleid door Sifra in Leidschendam. De begeleiding op zich was prima, maar ik voelde me wel vaak een nummer.

Mijn tweede zwangerschap woonde ik in Wateringse Veld en ben ik begeleid door In 't Wateringse verloskundigenpraktijk: hele leuke meiden en prima begeleiding.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ken wel een praktijk op Ypenburg > De Hoed Verloskundigen.
    Zelf heb ik er bij mn 2 dochters gezeten en hoop ik straks weer naar ze terug te komen (wel de lokatie in Delft).

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Over het algemeen geldt de regel dat je verloskundigepraktijk bij jou in de buurt moet zoeken. Meestal accepteren ze je niet als je in een andere buurt woont omdat ze heel snel bij je moeten kunnen zijn.
    Misschien als je vertelt in welke buurt je woont, je een paar gerichte referenties kunt krijgen.

9. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    je moet er idd eentje zoeken in jou buurt..maar ella verloskundige is echt super..ze nemen de tijd voor je en nemen je serieus echt ontzettend prettige praktijk!

geweldige begeleiding gehad bij mn bevalling!

10. Lobbi

Lobbi Lid

28 dec 2008
    28
    0
    0
    Den Haag
    Lieve dames,
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb meteen gekeken op de site van ella, ziet er goed uit.
    Ik woon in het centrum van Den Haag, dus echt de binnenstad, dicht bij CS/ rivierenbuurt.
    Ik ga maandag meteen een afspraak maken met ella!
    Ik voel me op dit moment zo ontzettend onzeker. Mijn borsten waren eerst heel gespannen en opgezwollen. Dat is nu helemaal weggetrokken, ook krijg ik pijntjes in mijn bovenbenen en voel ik af en toe krampjes, maar niet heftig. Toch ben ik zo bang dat het tekenen zijn van een miskraam...
    Vanavond gaan we aan mijn ouders vertellen dat ze opa en oma worden, maar voel me niet op mijn gemak.
    Anyway, nogmaals bedankt voor jullie tips!
    Ik heb zelf het negen maanden zwanger dagboek van Harris gekocht en het negen maanden boek van Boormans. Dat geeft op een leuke manier info.
    Ik en mijn vriend gaan er samen nog een kopen.

Ik wens jullie allen een fijn uiteinde en een heel vruchtbaar jaar!
    Liefs,
    Lobbi

Deel Deze Pagina