Hoi meiden, Ik ben benieuwd hoe ver ik ongeveer ben maar weet niet zo goed hoe ik dat uit moet rekenen. Ik heb een gemiddelde cyclus van 36 dagen gehad en de eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 22 september. Iemand enig idee? Wel spannend hoor voor het eerst zwanger zijn hihihi.
22 september? Normaal gesproken moet je een week optellen bij je laatste menstruatiedata en dan 9 maanden erbij. Als je 22 september je laatste menstruatie had zou je dus 29 juni uitgerekend zijn, maar ik denk dat dit een foutje is? Da ben je namelijk al 3 maanden heen
Volgens mij klopt dat 22 september niet helemaal.... Je kan hier op zwpagina berekenen hoe ver je bent, zie calculator in de linker zijbalk!
Je kan trouwens als je de uitgerekende datum weet, hiernaast onder zwanger banners een banner aanmaken, waarin het staat
Als je 22 november bedoelt: 22 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 11 December 2008 Een beetje vruchtbaar 12 December 2008 Vruchtbaar 13 December 2008 Erg vruchtbaar 14 December 2008 Eisprong 19 December 2008 Innesteldag 28 December 2008 Vanaf hier kun je testen 6 September 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Ik snap alleen de telling van de zwangerschap niet...4 weken geleden was mijn eisprong nog helemaal niet geweest. Dus eigenlijk krijg je 2 weken van de zwangerschap kado??
jep...omdat "ze" niet weten wanneer je eisprong is...en wel weten wanneer de 1e dag van je laatste menstruatie was! lekker heh...2 weekies extra