wij hebben een lits jumeaux dekbed. Mijn man zweet flink in bed en ik sinds het eind van de zwangerschap en nu dat ik borstvoeding geef ook af en toe best wel. Kortom, ik vind het wel zo fris om het dekbed eems te wassen. hang hem nu alleen regelmatig uit. Heb nu geprobeerd om het dekbed in de wasmachine te doen, maar hij is te groot en past niet. Iemand tips om het dekbed schoon en fris te krijgen?
Ik geef de mijne eens in de zoveel tijd af bij de stomerij. Ik krijg 'm zelf ook niet in de wasmachine.
Ik weet niet of je op mijn oplossing zit te wachten, maar het is wel hoe ik het doe. Ik was hem in de douche en in het kinderbad. Maak een sopje in het badje en haal daar het dekbed lekker door, daarna spoel ik hem uit onder de douche. Lekker buiten uithangen en hij is weer lekker fris.
Wat een optie is om het fris te krijgen is om het dekbed over je bed te spreiden, zonder hoes en smorgens er soda over heen te gooien. Gewoon dehele dag laten liggen en savonds weg stofzuigen. Wij brengen hem naar de stomerij, waren 23 euro oid kwijt..