dekbed wassen tips

Discussie in 'De lounge' gestart door Fireangel, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    wij hebben een lits jumeaux dekbed. Mijn man zweet flink in bed en ik sinds het eind van de zwangerschap en nu dat ik borstvoeding geef ook af en toe best wel.
    Kortom, ik vind het wel zo fris om het dekbed eems te wassen. hang hem nu alleen regelmatig uit.
    Heb nu geprobeerd om het dekbed in de wasmachine te doen, maar hij is te groot en past niet. Iemand tips om het dekbed schoon en fris te krijgen?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik geef de mijne eens in de zoveel tijd af bij de stomerij. Ik krijg 'm zelf ook niet in de wasmachine.

3. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Ik was ons l.m donsdekbed in de wasmaschine. 30 graden en niet in de droger.

4. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Dat zou ik ook graag eens willen doen, hoeveel betaal je daarvoor?

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik weet niet of je op mijn oplossing zit te wachten, maar het is wel hoe ik het doe.
    Ik was hem in de douche en in het kinderbad. Maak een sopje in het badje en haal daar het dekbed lekker door, daarna spoel ik hem uit onder de douche. Lekker buiten uithangen en hij is weer lekker fris.

6. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Wat een optie is om het fris te krijgen is om het dekbed over je bed te spreiden, zonder hoes en smorgens er soda over heen te gooien. Gewoon dehele dag laten liggen en savonds weg stofzuigen.

Wij brengen hem naar de stomerij, waren 23 euro oid kwijt..

Deel Deze Pagina