Hai meiden, Wij hebben de uitslag van zaadtest gehad en de beweeglijkheid is 0! Nu moet vriendlief over 8 weken weer een test doen maar zitten wel ff in een dipje... wat zijn evt mogelijkheden als het A; het zelfde blijft... en B het ''iets'' beter maar niet goed is???? Moet ik er nu rekening mee houden dat het misschien helemaal niet meer kan????? Ik hoop dat jullie je ervaringen enz met mij willen delen! LiefssSjors
Er is volgens mij bij de geertgenkliniek een kans dat als het zaad alleen niet bewegelijk is dat het met icsi toch bevrucht kan worden Bewegelijk is meestal alleen maar nodig voor het zwemmen naar het eitje en met z'n allen zorgen dat er 1 binnen komt Bij weinig zaad hangt het er vanaf hoe weinig Onder de 1 miljoen kan je voor icsi kiezen Wij hebben eerst voor IUI gekozen en met 600.000 zaadjes was ik zwanger van onze dochter (nu 2 jaar) er is natuurlijk ook een kans dat het een 1 malig iets dat er niks beweegt Mijn man had dat nadat hij een ontsteking heeft gehad en daarna antibiotica Koorts is funest voor de zaadjes Mijn man gaat nu naar de acupuncturist, die kunnen vaak ook helpen (ook bij mannen) dus dat is nog een aanrader Als het echt 0,0 blijft en de zaadvorm ook slecht is dan word het moeilijker. Dan is er de optie van donorzaad. Maar goed wacht eerst de andere test af en als die niks uitwijst raad ik een second opinion bij de Geertgenkliniek in Elsendorp (brabant) aan, die gaan net met alles een stapje verder als het ziekenhuis en sturen niet alle "hopeloze" gevallen naar huis Heel veel sterkt en suc6
MEIDEN...... IK HEB NIEUWS!!! ik ben ZWANGER!!!!! Heb een vroege test van CB gedaan!!!! OW IK BEN ZO HAPPY
Zie je nou, sommige ziekenhuizen maken het erger als het is Ik denk dat het een momentopname was GEFELICITEERD
WOW! Ik dacht eerst o wat erg voor die meid , en nu ben je gewoon zwanger hahaha! Had je last van kwaaltjes dat je een vroege test hebt gedaan?
Haiiiiiii Ja het leek even heeeeeeeeel treurig te zijn... en ja ik had een voorgevoel A; tijdje terug dat ik 2010 toch positief uit zou gaan... B; al tijdje gevoelie borsten ennnnnn ook opgezet buikje wat steeds erger word. Nadat ik/wij het nieuws kregen maandag dacht ik NEEEEEEE, dit kan niet, dit klopt niet, ik ga het bewijzen!!! Vandaar de vroege test! En ik had/heb gelijk